Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24228 Eerste Afspraak

• Auteur

Hoi meiden!
    Ik ga over twee weken voor de eerst afspraak naar de gyn. De huisarts heeft me door gestuurd omdat hij me verder niet kan helpen omdat ik heel onregelmatig ben. Wie weet wat er op die eerste afspraak gedaan wordt?? De huisarts zei wat kleine onderzoeken in het begin.
    Wie kan me iets meer vertellen??? ben wel beetje zenuwachtig ervoor…

xxx

#2874260 Quote

Hoi Niekje,
    Heb daar geen ervaring mee, maar wil je wel veel suc6 wensen! Liefs Lientje

#2874261 Quote

Hai niek,

de onderzoekjes hangen natuurlijk af van waarom je doorverwezen bent naar de gyn. Ik ben in december voor het eerst naar gyn geweest ivm 3 miskramen. ik heb inwendige echo gehad, dat was niet eng. ze brengen dan een langwerpige echoapparaat bij je binnen, dat doet geen pijn. Zo kunnen ze je baarmoeder en eistokken mooi zien.
    Verder hebben we alleen maar gesproken met haar en wat bloedonderzoeken opgezet.

Er staat ook veel over gyneacologie op google hoor, zoals patientenfolders die je vertellen over eerste bezoek en wat je kan verwachten.

Maak je niet te druk van te voren, ze zijn gewend dat vrouwen de eerste keer nerveus zijn, en geef dit ook gewoon aan bij binnenkomst, dan zullen ze alles wat uitgebreider met je doornemen waarschijnlijk
    succes
    xxx Annette

#2874263 Quote

Hoi annette!
    Dank je wel zal eens gaan zoeken op het net.
    Verder alles goed met je????
    xxx

#2874269 Quote

5,5 week na miskraam weer zwanger!! Kan het niet geloven en vriend weigert het te geloven uit zelfbescherming. k heb vanmorgen zelfs een verloskundige gebeld en mijn verhaal vertelt en zij zei: niet langer twijfelen JE BENT ZWANGER. haha, nu vriendje nog overtuigen. ik denk dat hij pas bij eerste echo blij durft te zijn.

ben wel erg bang na 3 miskramen, maar de kans is nu wel erg groot dat het nu toch wel een keertje goed mag gaan toch. begin maart krijgen we uitslag chromosoomonderzoek, maar daar maak ik me (nog) niet druk om.

waarom moet je   naar de gyn?

xxx Annette

#2874304 Quote

Hoi Annette.

ik ben echt super super blij voor jullie!!
    Ik ga echt super hard voor je duimen! Jullie verdienen het dubbel en dwars dat het nu goed gaat.

Ik ben vandaag voor het eerst naar huisarts gegaan omdat ik cyclussen van acht weken heb telkens en zit nu deze cyclus al zelfs op 11 weken. We zijn in april gestopt met pil. Ik ben toen ik 15 was met pil begonnen omdat ik daarvoor ook altijd heel onregelmatig was ( en omdat ik een vriendje had ook hihihihi). de huisarts kon eigenlijk weinig voor mij doen verder en omdat ik toch al 28 ben had hij zo iets van dan stuur ik je liever door naar de gyn. Hij kon me wel tabletten geven voor mijn cyclussen maar daar loste hij niets mee op vondt hij dus vandaar. Gelukkig kan ik over twee weken al terecht. Ben wel heel benieuwd hoor, hoop dat ik snel meer weet want dit is ook niet prettig zo. Gelukkig gaat mijn manneke mee, hoef ik niet in mijn uppie….

xxx.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct