Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24230 Beetje Lang En On Smakelijk Verhaal

• Auteur

ik had gister mijn nod, ik had van te voren al een paar dagen een beetje steken en af en toe een beetje een ongi gevoel in mn buik. Gister avond toen ik thuis kwam van mn werk merkte ik bij het plassen dat ik met het afvegen een beetje bloed had, helder en licht roze. Vanmorgen bij het afvegen een beetje bruinsig slijm. Vanmiddag nog steeds een klein beetje ongi gevoel maar bij afvegen nog steeds een beetje bloed, alleen als ik een beetje naar binnen afveeg ( om het zo maar een beetje netjes te noemen) krijg ik iets meer aan het papiertje???? Ik de huisarten post dan toch maar gebeld voor advies, die zeiden dat het een voorteken voor een aankomende ongie kon zijn. Alleen heb ik dat nooit, meestal heb ik dan bv smiddags een klein beetje bloed en dan een paar uur later gewoon normaal. Toen zei ze dat het misschien dan toch een beginnende zwangerschap zou kunnen zijn omdat je aan het begin ook nog wel eens bloed kan verliezen, en als ik het zeker wilde weten ik maar een test moest doen.
    Nou net een test gedaan en die geeft aan dat ik niet zwanger ben bandhead tjonge jonge jonge….wat is dit voor een raar gedoe???? Laat me óf zwanger zijn óf gewoon ongie worden en niet van dit vaag gedoe allemaal.

#2874277 Quote

Hoi,

Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.
    Toen ik de 2e keer nadat ik met de pil was gestopt ongi moest worden, was dat later dan normaal.
    Ik weet heel goed dat het ff kan duren voordat je regelmatig bent, maar toen ik een dag later was toch maar een test gedaan.
    Ondanks dat we HET veilig hadden gedaan en ik dus niet zwanger kon zijn.
    Test negatief.
    2 dagen later toch ongi.
    Te ongeduldig geweest.

Sterkte en hou ons op de hoogte.

Liefs Mickey

#2874338 Quote

halloo,

En.. Is er al meer duidelijkheid of ben je nog steeds niet echt ongesteld. Ik wil je niet al te blij maken, maar ik heb dit ook wel eens gehad en toen bleek het later een innestelingsbloeding te zijn geweest. Zwanger dus. Het is inderdaad afwachten. Soms heb je bij een prille zwangerschap nog niet voldoende hcg hormonen en geeft een test dus ook niet aan dat je zwanger bent. Het kan ook zo zijn dat het een beginnende ongi is. Lekker duidelijk antwoord he.

groetjes Empe

#2874339 Quote

Het kan inderdaad zijn dat je te vroeg getest hebt en nog te weinig hormonen in je lijf hebt.
    even afwachten nog maar dan

#2874389 Quote

Hoi Mickey,

Jouw verhaal komt mij bekend voor. Ik ben vorige week gestopt met de pil (vrijdag de laatste ingenomen) en normaal word ik altijd op maandagmiddag/avond ongesteld. Wat jij omschrijft heb ik precies hetzelfde; op dinsdag kreeg ik deze 'verschijnselen'. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de afgelopen maanden de pil heb doorgeslikt. (huisarts zei dat dit geen kwaad kon). Ik heb dat al vaker gedaan, tijdje doorslikken – ongesteld, tijdje weer doorslikken en weer ongesteld en altijd werd ik normaal ongesteld. Ik vind het zo raar. Alleen met afvegen een beetje licht roze verder helemaal niets. Het is de eerste menstruatie na het stoppen van de pil, dus het kan nog niet aan het ontpillen liggen. Eigenlijk zou mijn lichaam deze menstruatie weer kunstmatig moeten opwekken, maar waarom blijft het dan uit? Ik moet me misschien niet te druk maken, maar ik ben er wel mee bezig.

Groetjes Natasja

#2874398 Quote

Hey.

Tja, het kan 2 kanten op gaan he, of het is een innesteling, of je word ongi.

Meestal heb ik een paar dagen voordat ik ongi ga worden last van bruine afscheiding met soms een beetje rood/roze bloed.

Bij mijn vorrige zwangerschap had ik de dag van mijn NOD hier ook last van, dit bleek dus later een innesteling te zijn geweest. Ik denk zelf dat je ongeveer 5 dagen tot een week na een innesteling pas een goede positieve test kan halen, dus het is nog even afwachten he?

Veel succes, hoop dat het bij jou goed nieuws betekend.
    Hou je ons op de hoogte?

Groeten van Miena.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874416 Quote
    quote: wannabe a mom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 16:12:54'));

Hoi Mickey,

Jouw verhaal komt mij bekend voor. Ik ben vorige week gestopt met de pil (vrijdag de laatste ingenomen) en normaal word ik altijd op maandagmiddag/avond ongesteld. Wat jij omschrijft heb ik precies hetzelfde; op dinsdag kreeg ik deze 'verschijnselen'. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de afgelopen maanden de pil heb doorgeslikt. (huisarts zei dat dit geen kwaad kon). Ik heb dat al vaker gedaan, tijdje doorslikken – ongesteld, tijdje weer doorslikken en weer ongesteld en altijd werd ik normaal ongesteld. Ik vind het zo raar. Alleen met afvegen een beetje licht roze verder helemaal niets. Het is de eerste menstruatie na het stoppen van de pil, dus het kan nog niet aan het ontpillen liggen. Eigenlijk zou mijn lichaam deze menstruatie weer kunstmatig moeten opwekken, maar waarom blijft het dan uit? Ik moet me misschien niet te druk maken, maar ik ben er wel mee bezig.

Groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Je zou inderdaad verwachten dat je als je je laatste pil hebt genomen op de "normale" dag ongi wordt.
    Dat heb ik gelukkig wel gehad.
    De 1e natuurlijke ronde was ik 1 dag later, dus nog geen klagen.
    Had me bedacht dat mijn cyclus dan dus 29 dagen zou zijn.
    2e ronde, dag 29, geen bloed. Help.
    Kon mezelf toen niet meer bedwingen, maar wist eigenlijk wel dat er niks aan de hand was.
    Dag 31 was ik ongi.
    Wacht nu in spanning op de afloop van de 3e natuurlijke ronde.( bij 28 dagen is dat 20 jan), ben benieuwd.
    Daarna wil ik nog 1 ronde afwachten, en dan kunnen we wat mij betreft voor het eggie.

Liefs Mickey

#2874417 Quote
    quote: wannabe a mom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 16:12:54'));

Hoi Mickey,

Groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Je zou inderdaad denken dat je na de laatste pil op de normale dag ongi wordt.
    Dat heb ik gelukkig wel gehad.
    De 1e natuurlijke ronde was ik 1 dag later, nog niks te klagen dus.
    Ik had mezelf al bedacht dat ik dus een cyclus van 29 dagen zou hebben, maar tijdens de 2e ronde op dag 29, geen bloed.
    Het werd dag 31.
    Nu wacht ik in spanning op de afloop van de 3e natuurlijke ronde.
    Als ik van 28 dagen uit ga is 20 jan mijn NOD., maar het kan net zo goed de 23e of zelfs later zijn.
    Hierna wacht ik nog 1 natuurlijke ronde af en dan kunnen we wat mji betreft voor het eggie gaan.

Liefs Mickey

#2874418 Quote
    quote: Mickey79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 18:05:04'));

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct