Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24232 Zwanger

• Auteur

Hallo meiden

Ik moest op oudjaarsdag ongi worden maar werdt het niet en dacht zal wel komen maar nee hoor het bleef telkens weg terwijl ik telkens dacht dat het er was was het er niet wel een beetje vreemd.
    Toen ik het zaterdag nog niet was en dat vertelde tegen man lief tijdens mijn pauze (heb het hele weekend moeten werken) zei hij direct dan haal ik zo een test kun je die doen als je vrij bent.
    Ik zoiets van het zal toch niet waar zijn dat ik al zwanger ben???
    Thuis gekomen een test gedaan en ja hoor twee hele duidelijke strepen  Ik was even verbaasd omdat ik mij niet zwanger voel maar het toch ben.
    Nu zijn we hier heel erg blij mee maar hadden het nu nog niet echt verwacht.
    Voor heel veel meiden die nog bezig zijn heeeeel veeeel geluk ermee en hopen dat het een keer tijd wordt dat jullie ook zwanger raken.

#2874293 Quote

Hoi hoi

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.Je
    komt een beetje verbaast over waren jullie nog
    maar net begonnen?Meid geniet ervan super
    goed.

Groetjes anita

#2874295 Quote

Gefeliciteerd!! Lijkt me heerlijk om ineens zo verrast te worden!

#2874305 Quote

hoi

Ja was er inderdaad een beetje verrast door en vooral omdat onze eerste ook met 4 maanden gelukt was dacht ik dat het met deze wel wat langer zal duren maar dat was niet zo had wel de tranen in mijn ogen staan omdat ik er nu helemaal van kan gaan genieten en dat was bij quinten niet helemaal het geval dus erg verbaasd maar ook supper gelukkig.

#2874309 Quote

Hoi mama van quinten,

van Harte GEFELICITEERD !!!
    gaan we samen naar het september forum!

Fijne Zwangerschap!!!

Liefs, Bianca

#2874317 Quote

Super!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten saampjes!!! Liefs Lientje

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874318 Quote

Hoi,

Gefeliciteerd!!!!!!!!
    Echt leuk dat je zwanger bent!!!
    Ik ga ook naar de september forum ben ook zwanger.

We gaan er lekker van genieten!

Liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct