Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24233 Voor Euhm

• Auteur

heey meid,

hoe was het vandaag in het ziekenhuis, hebben ze je wat meer kunnen vertellen over dat alles?… Ik wacht met smart op je verhaal!!

Bij mij ook nog niks hoor, niet ongesteld maar denk wel dat ik misschien de eisprong heb gehad deze week omdat ik erge buikpijn had links en lage rugpijn en misselijk en heel veel slijm, ik heb nu met met man afgesproken dat als ik 1 februari niet ongie ben en niet zwanger ik naar de huisarta terud ga en ook door laat sturen ik word er gek van!!..
    Maar vertel je gauw het verhaal van jouw dan weet ik ook een bettje wat ik kan verwachten?

liefs kim

#2874408 Quote

Hoi Anne

Ik ben ook erg nieuwschierig en vroeg me ook af hoe het geweest is!

Liefs Jessy

#2874564 Quote

Nou daar ben ik eindelijk!! Ik zit nog steeds te klooien met de computer, leen elke keer maar weer 1 van mn werk omdat die van ons (wederom) gecrasht is.. En ikwil eigenlijk ook niet op mn werk kijken.. Dus sorry voor mijn late reactie!

Maar goed ben dus bij de gyn. geweest! Donderdag, vet zenuwachtig natuurlijk.. haha..
    Maar ik zit natuurlijk met mijn schildklier, de waardes was de gyn helemaal niet blij mee, die zijn echt niet goed. Hierdoor krijg ik dus geen eisprong! Hij heeft nog een inwendige echo gemaakt, en er waren wel allemaal eitjes te zien gelukkig, maar doordat mijn Fsh/Tsh waarden te hoog zijn komen die eitjes niet tot rijping in de normale 28 dagen.. daarom duurt het zo lang voordat ik ongi word. Ook is mijn gewicht te hoog, maar doordat ik geen schildklier heb, is het heel lastig om af te vallen.. Ben druk bezig, maar het gaat heel langzaam.. Maar belangrijkste is dat mijn bloedwaardes worden verbeterd, dus ik heb bloedgeprikt en nu gaat de gyn met de internist overleggen over mijn medicijnen. Het nadeel is ook, dat mocht er toevallig een eitje bevrucht worden, het vaak misgaat, omdat de vrucht ook van mijn schildklier moet leven en dat is nu bij mij juist niet goed ingesteld..

Ik schrok er wel een beetje van dat hij zei dat hij helemaal niet blij was met mijn waardes..  Het voelde alsof het nog heel lang gaat duren een kindje krijgen.. En ik hoopte zo dat het iets kleins zou zijn. Mijn medicijnen moeten voor een goede eisprong verlaagd worden, maar door die verlaging ga ik me helemaal niet fijn voelen.. Moe, sloom, lui en daardoor val ik ook niet af. Het is lastig want dat staat allemaal in verbinding met elkaar… maar goed we zullen het zien.. ik ga maar weer meer sporten en ik hoop dan dat ik wat sneller af val en dan mn eitjes vooruit gaan. Was al wel blij dat ik uberhaupt eitjes heb (grappig om te zien op zo'n echo!) en dat het er nog best veel waren. Dus nu eerst maar medicijnen aanpassen en dan verder kijken.. Denk dat het toch echt 2008 wordt voordat we een kindje krijgen..

Jessy, hoe is het met jou? En hoe zit je in je cyclus? Nog steeds om de dag aan het klussen haha.. bij de open haard??

En Kim, hoop eigenlijk dat je niet ongi wordt natuurlijk met een positief bericht.. Maar mocht je nou niet zwanger zijn, zou ik ook eens naar de dokter gaan inderdaad.. Kan nooit kwaad! Spannend zeg!

Hoor t wel! Liefs Anne!

#2874629 Quote

heey meid

jeetje wat een verhaal zeg, ik hoop dat het allemaal maar snel in orde komt en dat je gauw zwanger mag zijn hoor!!
    bij mij nog steeds nik hoor, niet ongie enzow, ik doe 1 februari 1 test als ik dan nog niet ongie ben en dan als ik niet zwanger ben ga ik weer naar de huisarts.

ik hoor wel weer van je he!!

liefs kim

#2874712 Quote

He meid

Jeetje wat vervelend allemaal! Pff je zit er maar mooi mee meid!
    Moet je nu binnenkort weer terug naar de gyn, dat zou wel fijn zijn want dan is er controle enzo. Ik hoop toch dat er voor jullie ook dit jaar een wondertje mag gebeuren!

Wij klussen inderdaad lekker verder, zo om de dag en soms ook een beetje meer
    hihi .

Vandaag zit ik op dag 32 en heb veel afscheiding dus vanavond gaan we er maar weer voor haha. Ik snap niks meer van mn cyclus maar wacht het maar af (meer kan je ook niet doen )

Liefs Jessy

#2875286 Quote

Hee Kim & Jessy,

Hoe is het met jullie?
    Nog niet ongie enzo..?

Jessy merk jij het als je je eisprong hebt? Dat zie je aan dat slijm? Ik heb daar nooit zo op gelet, maar zal es kijken..
    En ben je nog begonnen aan ovulatietesten?
    Ik wil dit eigenlijk eens proberen, maar buiten dat die dingen zo gruwelijk duur zijn, vind ik zo lastig om erachter te komen wanneer ik er ongeveer mee moet beginnen.. Als ik 1 x in de drie maand zwanger word, dan zou ik echt niet weten wanneer mijn ovulatie is…

Ik moet donderdag de gyn. bellen voor mijn bloeduitslag, ben erg benieuwd wat eruit komt. De gyn gaat gaat overleggen met de internist over mijn schildklier medicijnen.. spannend! ik laat jullie wel weten hoe het verder gaat.. Ik kon iig wel stoppen met tempen, das wel prettig

Jessy, hoe zit jij nu met je cyclus de laatste tijd? Want dat duurt ook erg lang, welke ronde zit je nu? Je hebt nog niet zoiets van, ik ga eens naar de dokter?

Hoor t wel weer!
    Liefs Anne

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2875288 Quote

heey meissie!!

nou bij mij nog niks hoor, niet ongesteld, maar ik dacht dat ik 2 weken geleden mijn eisprong had gehad dus misschien word ik dit weekend wel ongesteld of niet. maarjah ik kan het ook verkeerd hebben gevoeld he, ik ben nu bijna 3 maand niet ongie geweest ik hoop dat het snel mag komen of niet, maar in ieder geval meer duidelijkheid. Maar ik zie het wel.
    Veel succes en je hoort van me als ik volgend weekend niet ongie ben laat ik maar eens een test doen je weet maar nooit he!!

liefs kim

#2875290 Quote

Hé Anne!

Leuk je weer te zien, lang geleden!

Tja wij gaan maar lekker door. Zit vandaag op dag 38 (pfff!!) en had vanmorgen een test gedaan, maar die was gewoon negatief .
    Ik heb wel (weer) allerlei symptomen, erg moe, huilerig/humeurig, meer afscheiding, gevoelige borsten maar ja ik moet toch echt gewoon geduld hebben!
    Vorige cyclus duurde 44 dagen en ik slik nog steeds braaf die theunisbloemolie capsulles maar merk deze cyclus nog weinig verschil.
    Ik wil volgende cyclus ook ovulatie testen gaan gebruiken, maar ik wil nu eerst op mn ongesteldheid wachten (heb nog kleine hoop dat ik toch nog zwanger kan zijn) voor ik ze ga bestellen.
    Deze ronde is ronde 4 maar zitten al wel in maand 6 (volgende week gaat maand 7 in )

Ik was vorige x bij de huisarts (voor iets anders) en toen kwam het te sprake dat ik gestopt was met de pil en hij liet me heel tactisch (niet dus!!) merken dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken en mn lijf eerst maar eens rustig een regelmatige cyclus moest gaan krijgen!
    Maar ik wil nog heel even door gaan (maandje of 2) en dan ga ik de hulp van mn zus (de verloskundige) inschakelen.

Nou dat was weer even een up date van mij !
    We houden elkaar weer op de hoogte!

Liefs Jessy

#2875608 Quote

Hee Jessy..

Aan de symptomen zou je denken… misschien toch??? maar waarschijnlijk niet dus.. He bah, vervelend hee! Je bent vast nog steeds niet ongi? Wel handig misschien een zus als verloskundige, weet ze al dat jullie ermee bezig zijn? Ik heb het wel aan mijn schoonzusje verteld, die wil wel erg graag tante worden en mijn schoonouders weten het ook.. Maar mijn ouders durf ik het niet te vertellen..   doe ik wel als ik zwanger ben..

En bij kim nog niets? lang he drie maanden! pfff.. sterkte!

Liefs Anne!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct