Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24236 We Gaan Het Weer Proberen

• Auteur

Hoi Meiden

Ik ben een poosje niet geweest maar las regelmatig
    mee met jullie.Ik heb vorig jaar 2miskramen gehad
    de laatste in nov.Ik ben keurig 5wk ernaar ongesteld
    geworden,ik hebook een cyclus van 5wk dus dat is
    goed gegaan.We zijn niet bewust voorzichtig geweest
    met het zwanger worden we zagen wel hoe het kwam.
    Maar nu ben ik er helemaal weer klaar voor dus nu
    heb ik ook wel weer zin om deel te nemen aan de
    gespreken.Ik hoop dat iedereen heel gauw zwanger
    mag worden.

Groetjes anita

#2874299 Quote

Hoi Anita,

Leuk dat je je hebt aangemeld. Heb zelf ook een miskraam gehad, ruim 7 weken geleden. Ben na 6 weken ongesteld geworden. We gaan er ook weer voor, zien wel hoe het loopt.

Succes, hoop dat het snel raak zal zijn!

#2874300 Quote

Hoi Anita,

Volgens mij zat jij ook op het juli forum voordat je een miskraam kreeg. Bij mij is het in december mis gegaan helaas. Dacht dat ik 10,5 week zwnager was, bleek het maar 7 weken gegroeid te izjn. Uiteindelijk is het voor de kerst allemaal vanzelf op gang gekomen. Ben nog niet ongesteld geweest, maar had wel een ovulatie vorige week volgens mij. Voel dat vaak heel goed aan. Ik neem aan dat de menstruatie ook niet lang op zich zal laten wachten. Ik wilde eerst niks meer weten van zwnager worden de 1e maanden, maar het kriebelt alweer aardig, dus wij gaan er ook weer voor. Heel spannend aangezien het de 2e miskraam was sinds de zomer (toen met 5 weken).
    Ik wens je veel succes en wie weet zitten we straks weer in dezelfde maand.

Groetjes Empe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct