Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24237 Pijnlijke Borsten

• Auteur

hallo a.s. moedertjes

heb vanaf de eisprong 1 jan, al heeeele erge pijnlijke borsten alsof er allemaal blauwe plekken op zitten. durf nergens op te hopen maar……..
    mijn nod is 16 jan. we zitten in ronde 9. ik kijk al een jaar op dit forum en zie dat bijna alle meiden die ik volg zwanger zijn…

hoop dat het nu eindelijk raak is want we klussen op de juiste momenten. heb eigenlijk geen zin in de m.m.

groetjes en willen de zwangere dames nog wat glitters strooien voor de meiden in het wachtbankje????

#2874301 Quote

Hoi,

Dat is toch echt wel een teken van een zwangerschap! Hoop het voor je!! Zou geweldig zijn. Heb je dat nooit eerder gehad?

Ik duim voor je hoor!!

#2874302 Quote

Hi bonus,

Hier hetzelfde verhaal!
    Mijn nod is aanstaande zondag de 14e en ook ik heb hele zere borsten. Daarnaast echt een enorm bolle buik, niet normaal gewoon, ik kan geen broek aan zowat… en plassen, plassen en nog eens plassen…..

Ik zit dus ook zwaar te hopen. Mocht het niet zo zijn dan misschien toch maar een beetje op dieet (vanwege die buik)   😉

Groetjes
    Sylvia
    1e ronde 2e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct