Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24238 Nod Lijsten

• Auteur

hoi dames,

ik weet niet zo goed hoe het werkt met de NOD lijsten. Ik weet dat NOD je dag is dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar mijn probleempie ligt wat technischer….

Ik zag net dat jullie een hele lange lijst hadden, maar hoe zet ik mezelf daar tussen???
    Ik ben niet zo handig met die dingen op de pc….

Weet nog niet precies wanneer mijn NOD is, want ben nog niet ongi geworden na verwijderen van de mirena. Maar als iemand mij kan vertellen hoe dat ik dat erbij zet dan kan ik het invullen zodra ik ongi wordt.

liefs gridje.

#2874326 Quote

hoi gridje!

zodra je weet wanneer ongveer je nod is, kun je heminvullen.

je neemt de laatste lijst (let op dat er soms 2 pagina's zijn!)
    je kopieert deze door hem te selecteren en op de rechtermuisknop te drukken.

je kiest dan voor reageer en op je venster klik je weer op de rechtermuiknop ewn kies je plakken. dan kun je naar de datum gaan die jou nod is en schrijf je jezelf erbij.

bericht plaatsen en klaar.
    Ik hoop dat het duidelijk is.
    anders vraag je het nog maar!

groetjes Carina

#2874397 Quote

jaaa ik snap 'm!!

bedankt, ga het proberen zodra ik mijn NOD weet!

liefs gridje

#2874399 Quote

Hey.

Je kan ook de laatste lijst pakken en op de blauwe ballonetjes drukken naast die lijst.
    Jezelf ertussen zetten (als je ongeveer weet waarneer je NOD is) en bericht plaatsen.
    Kijk maar wat je zelf het makkelijkste vind.

Succes.

Groeten van Miena.

#2874485 Quote

hoi

zoals jullie misschien gelezen heben zijn vandaag de rode duivels gekomen.
    Als ik het goed heb ik mijn nod over 28 dagen (weet nog niet precies hoe mijn cyclus is ga maar uit van 28 dagen.) Dan is mijn NOD dus 10 februari. Maar daar is nog geen NOD lijst van…. Of wel??

liefs gridje

sorry ik moet noge even wennen hoe dat het allemaal werkt op dit forum…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct