Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24239 Voor Niek

• Auteur

he niek,

alles goed met je. heb je al een tijd niet gesproken.
    ik zie dat je al een paar dagen overtijd bent. hoop voor je dat het raak is!!

ik zit nu inmiddels ook in de 3e ronde! heb na 54 dagen toch vandaag de red.devils gekregen! ik ben nog nooit zo blij geweest met de ongi. ik zat zo in die onzekerheid. maar nu voel ik me weer helemaal goed. weet nu waar ik aan toe ben.

nou meid, veel succes gewenst! laat je het mij ( ons) weten…
    ik spreek je later!

xx dd

#2874378 Quote

ha DD!
    Wat lief dat je aan me denkt!
    Gellukkig zijn bij jou de RD er! Weet je eindelijk dat je verder kunt.En wie weet drie maal is scheepsrecht! zal goed voor je duimen!  Hoop dat die van mij ook snel komen hoor! week 11 inmiddels en niets te bekennen. Gisteren naar huisarts geweest en hij  heeft me door verwezen naar de Gyn, Daar mag ik over twee weken heen gelukkig. hoop dat zij me verder kan helpen want dit is zo geen pretje.
    Hou je op de hoogte! Laat je mij ook op tijd iets horen??? vind ik wel gezellig…kunnen we elkaar lekker steunen!!

Nou xxx en tot snel!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct