Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24240 Decemberjanuari

• Auteur

Hoi,

Het valt me op dat er deze "maand" veel vrouwen zwanger zijn, blijkbaar waren januari en december goede klusmaanden
    Afgelopen dagen voor m'n gevoel vele mensen gefeliciteerd. Alle aanstaande moeders (en vaders natuurlijk) van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs Lientje

#2874341 Quote

hoi lientje!

leuk he.. al die zwangere!
    elke keer als ik iemand feliciteer, gaat het bij meer kriebelen lijkt het wel.

groetjes Carina

#2874342 Quote

Ja, inderdaad, maar  soms…  Ik had gewoon gehoopt dat ik na een half jaar ook kon roepen WIJ ZIJN ZWANGER! Helaas is dat niet het geval, dus we gaan weer verder na ronde 7 en ik weet er zijn mensen die al langer bezig zijn, maar soms ben ik gewoon in zo'n trieste bui.
    Wat ik in vele reacties lees en dat gevoel heb ik ook iedereen om mij heen wordt in korte tijd  zwanger en wij…  
    Maar ik ben echt blij voor de rest begrijp me goed!!! Liefs Lientje  

#2874343 Quote

hoi lientje
    wij zitten nog maar in de eerste ronde, en willen pas vanaf de derde ronde echt serieus gaan klussen.
    omdat mijn zus er heel lang over heeft gedaan okm zwanger te raken, willen wij ons nog niet zo snel druk gaan maken.

ik hoop dat we die relaxte houding een tijdje zo kunnen houden.

groetjes en succes lientje… het gaat jullie ook lukken!
    CArina

#2874347 Quote

Dank je wel Carina! Soms vliegt het me gewoon aan. Jullie ook veel suc6! Liefs Lientje

#2874358 Quote

Hoi meiden,

Ook bij  mijn beide zussen duurde het erg lang voor ze zwanger waren.
    De ene stond net op het punt om naar de gyneacoloog te gaan, toen ze toch zwanger bleek, en de andere was al 21 weken "onderweg" toen ze er achter kwam dat ze zwanger was.
    Nadat ze gestopt was met de pil is ze nooit echt ongi geweest, dus het was moeilijk plannen.
    Ondanks dat ze beide nu 2 kindjes hebben, hoop ik dat het bij mij niet zo lang zal duren.

Succes met klussen!

Liefs Mickey

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874431 Quote

hoi hoi,

inderdaad veel zwangeren.
    krijg er ook wel kriebels van ondanks dat we net bezig zijn.
    als het nu in dit tempo door blijft gaan moet iedereen snel aan de beurt komen.
    onze tijd komt vanzelf.

groetjes kwinty.

#2874436 Quote

hoi kwinty..
    klopt onze tijd komt vanzelf.
    je moet toch ook de tijd nemen om te wennen aan het idee…

groetjes Carina
    oja al iets van een eisprong gevoeld.. zou toch binnekort moeten gebeuren…

#2874437 Quote

hoi carina,

als ik het goed heb gevoeld is mijn eisprong al geweest.
    is vroeger dan verwacht, dus vraag me af hoe het nu met mijn cyclus zit.
    ik heb ook allemaal rare gevoelens in mijn buik, kramp en een opgeblazen gevoel.
    mijn buik is ook dikker dan normaal en heb last van mijn borsten.
    al met al zou je bijna zeggen dat ik zwanger ben.
    dit lijkt me echter sterk, zijn net bezig.
    vind het allemaal wel spannend nu.
    mijn collega's waren vandaag ook al aan het uitvissen waarom ik ben gestopt met roken, die hebben wel een vermoeden denk ik.
    van mij mag de 28e wel komen, want ik vind het nu wel erg verwarrend allemaal.

groetjes kwinty.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct