Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24241 Mamaloe 1978

• Auteur

hoi,
    ik heb maar even een nieuwe topic geopend,dat is makkelijker en fijner nu de zwangerschap van engel niet goed afloopt.
    maar wij zijn toch lekker aan de klus nu   en mijn mannetje vind het ook niet erg,hij weet het soms zelf niet wat hij wilt en het ligt ook erg aan die kleine want die is echt erg veel wakker van savonds tot en met snacht dus je snapt we komen niet echt aan onze rust toe en ja dan loop je wel eens te zeuren als je er weer uit moet maar ja.ik weet ook niet zo goed wanneer mijn ei komt want ik was juist erg regelmatig alleen de laatste keer was ik 9 dagen overtijd,zenuwslopend was dat maar helaas de rode duivels kwamen toch.en die discussie   die jij hebt gevoerd over nr 3 is heel herkenbaar hoor want dat hebben wij ook gehad,ik wou heel erg graag maar mijn man toen had twijfels,het heeft ongeveer een jaar geduurd maar toen wilde hij zelf gelukkig,ik heb geen druk gelegt want ik vond wel dat hij er achter moest staan maar goed tussen nr 1 en 2 zit   bijna 2 jaar en tussen nr 2 en 3 bijna 3 jaar,dus nu wil ik er wel vaart achter zetten want de jongste is over 10 dagen 11 mnd dus ja de tijd dringt,ik heb mezelf een limiet tot mei gegeven en is het dan niet gelukt dan ben ik ook zeer tevreden met mijn drietal anders zit er te veel tijd tussen en dat vind ik niet leuk voor de kinderen   zelf.dus ja het is iedere maand weer duimen he.maar daar weet jij ook alles van he
    groetjes romy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct