Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24242 Eerst Gewildtoen Uitstellingmaar Nu Toch Zwanger Misschien

• Auteur

hallo allemaal,
    ben nieuw hier maar lees wel al vaak op dit forum.
    ben mama van 3 kindjes en gescheiden maar al weer een poos samenwonend.]
    we willen dan ook samen nog een x een kindje.
    maar goed, hier komt ie dan…ik slikte gewoon de pil maar ben en poos erg ziek geweest waardoor de pil slechter kon werken.
    zo kreeg ik ook zwangerschaps verschijnselen. op advies van dokter pil laten staan en afgewacht.werd toch ongesteld,maar hield de verschijnselen waardoor ik de pil nog en maandje liet staan.
    na die maand weer ongesteld. toen het bloeden stopte ben ik 2 dagen later toch maar weer aan de pil begonnen.
    maar nou komt het..na 2 dagen pil slikken ging ik bloeden. heeeel licht en het was roze en het ging zo ruim ander halve week door. nu is het gestopt.heb wel geklust in die 2 dagen tuusen ongesteldheid en pil.
    arts zegt dat het zou kunnen dat het een innestelings bloeding was maar dat ik maar gewoon de pil door moet slikken en dan afwachten..ik vind dat best raar maar ja .
    wie heeft ook al is zoiets mee gemaakt?
    groetjes femmely

#2874349 Quote

Nee, ik herken dit niet, maar ben nieuwsgierig of je nog getest hebt? Liefs Lientje

#2874352 Quote

hoi lientje,
    heb aan de arts wel gevraagd om het te testen en dat heeft hij ook met urine gedaan maar die was negatief, hij zei echter wel dat dat kon omdat het nog erg vroeg was en er misschien nog niet genoeg hcg hormoon was. dus helaas weet ik nog niks meer…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct