Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24244 Nod 29 Januari

• Auteur

Hallo meiden,

ik zit al dagen naar dit forum te kijken en dacht ik ga mezelf erbij zetten. Ik ben 28 en dit  is mijn 1e ronde mijn NOD is 29 januari.

xx

#2874374 Quote

hoi hoi

je zult dat ook wel gelezen hebben dat je niet de enige bent die in de eerste ronde zit.

ik ben ook 28, heb als het goed is 28 januari mijn NOD.
    omdat het de eerste keer zonder pil is, kan het goed zijn dat ik geen cyclus van 28 dagen heb, we zullen het wel zien.

groetjes Carina

#2874390 Quote

Hoi en welkom!

Mijn NOD is tussen 23 jan en 30 jan…. 2x onregelmatige cyclus gehad, dus hou ik het ruim. We zijn nu dus vollop aan het klussen!

Het is voor ons ook ons eerste kindje en we zitten in de 2e ronde. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! Veel succes en natuurlijk heel veel plezier!!

Liefs Fleur

#2874391 Quote

oja, kom ook een langs op de chat bij: http://www.zwangerenzo.eu/chat/

daar zitten meer dames van dit forum en het 'praten' gaat zo wat sneller.

x fleur

#2874432 Quote

hoi hoi,

ik ben hier ook nog niet zo lang, maar al wel verslaafd.
    ben 28 en zit in de eerste ronde.
    mijn nod is 28 januari.

groetjes kwinty.

#2874590 Quote

he meiden,

wat spannend allemaal he, ik slik zelf al anderhalf jaar de pil niet meer maar ik had begrepen dat dat niks uitmaakt met hoe lang het duurt.

we zullen het over een aantal dagen zien.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874595 Quote

Hoi, ik ben hier ook nog maar heel kort. Ik ben in november gestopt met de pil, daarna 1 cyclus afgewacht en nu voor de 1e ronde. mijn NOD is 17 januari. Leuk dat we met meerdere in het zelfde schuitje zitten: de 1e ronde. spannend he? ben heel benieuwd bij hoeveel het raak zal zijn.
    groetjes,
    zaz

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct