Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24245 Hoeveel Mensen Bij Je Bevalling

• Auteur

hoi hoi

(misschien een hele gekke vraag van iemand die nog niet zwanger is )

weet iemand hoeveel mensen er bij je bevalling mogen zijn daat ben ik zo nieuwschierig naar??????

kan iemand mijn helpen

groetjes tamara

#2874373 Quote

dat ligt eraan hoe de bevalling gaat   en of je thuis bevalt
    liefs wendy

#2874375 Quote

ooooooo  ….  oke maar ik zou graag in het ziekenhuis bevallen maar is daar geen een vast aantal mensen voor?????

groetjes tamara

#2874377 Quote

wil je de hele buurt uitnodigen dan?

groetjes Carina

#2874379 Quote

hoi hoi

nee hihihi maar ik heb een man die is groot gebracht door zijn moeder en door zijn tante (zijn moeder was erg ziek) dus hij ziet haar ook een beetje als moeder en ik ik heb zelf ook een moeder die ik als het zo ver is er echt bij wil hebben …. maar ja leet ik me nou maar eerst richten op het zwanger worden en dan pas daar over na denken of niet hihihihihh maar was er gewoon nieuwschierig naar……

groetjes tamara

#2874382 Quote

Hoi Tamara,

Grappige vraag inderdaad. Ik heb al 1 kindje en tijdens die bevalling was er maar 1 persoon die ik wilde zien en dat was de verpleegster. Haha. Mijn man stond erbij en keek ernaar. Ik wilde gewoon rust aan mijn hoofd. en de verpleegster vond ik wel belangrijk om de te kijken of alles goed ging. Persoonlijk moet ik er niet aan denken dat er allemaal mensen om me heen staan. Aan de andere kant kan het je op zo'n moment misschien ook niet boeien waarschijnlijk.
    Het wijst zich vanzelf wel tegen die tijd. Ik weet niet of er in een ziekenhuis regels aan zijn verbonden hoor.

Groetjes Empe

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874383 Quote

Hoi Tamara.
    Grappig dat je daar nu al over aan het nadenken bent, maar je kunt het maar vast weten hé haha..
    Ik ben thuis bevallen en daar waren mijn man en mijn moeder bij, de verloskundige met een stagaire en uiteindelijk ook de kraamhulp, in totaal met zijn 6en dus…
    Maar ik geloof niet dat ik er erg in had gehad als de kamer óf helemaal leeg was óf juist helemaal gevuld, want ik was alleen met mezelf bezig eigenlijk…
    Veel succes met zwanger worden, en uiteindelijk ook met bevallen!!
    Groetjes Anne-Marie

#2874396 Quote

Heej,

Daar heb ik ook al over zitten denken.
    Ik denk dat ze daar in het ziekenhuis wel advies over geven, thuis is dat allemaal wat gemoedelijker geloof ik.
    Ik denk dat je dat zelf grotendeels bepaald.
    Ik wil bijvoorbeeld allebei mijn ouders er niet bij hebben, ik wil gewoon rustig kunnen bevallen samen met mijn vriend en de verloskundige, wil het samen beleven, zonder mijn ouders, begrijp me niet verkeerd, ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders, maar wij zijn wel   al samen tot de conclusie gekomen dat we onze ouders/broers en zussen er niet bij willen hebben, omdat we er samen van willen genieten.

xxx

#2874400 Quote

Hoi Tamara

Volgens mij mag je er zo'n groot feest maken als je zelf wil   .

Mijn zus is verloskundige, dus de planning is nu dat zijn de bevalling doet en mn man mag er natuurlijk bij zijn haha en verder hoeft er niemand bij hoor!

Liefs Jessy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct