Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24249 Ik Heb Blaasonsteking

• Auteur

Hoi Meiden,

Vanmorgen mijn urine gebracht bij de ha.
    Ik ben echt zwanger hun test was ook posi.
    Maar ik had/heb zo'n pijn in mijn buik. Blijkt dat ik
    blaasonsteking heb. Ik krijg nu een kuur.

Wie heeft dit ook gehad terwijl je zwanger was?

Ha zegt kan geen kwaad die kuur.
    Ik vertrouw daarop maar ben benieuwd wat de ervaring is van andere?

Liefs AN

#2874386 Quote

Hoi An…

Allereerst gefeliciteerd meis!!!!

Ik zelf heb geen blaasontsekeing gehad, maar het is heel normaal dat je daar last van kunt hebben…het is nu eenmaal allemaal anders daar beneden hihi

Geniet ervan en hopelijk krijg je verder niet te veel last…

Dikke kus Valerie
    39 wk 2 dg

#2874387 Quote

Hoi An!

Nou, ben nog nooit zwanger geweest, maar hoop het natuurlijk wel snel te zijn! Ik hoor wel vaker dat dit tijdens de zwangerschap veel voor komt (had mijn zus ook) en vooral aan het begin. Vervelend maar kan geen kwaad, ook die kuur niet, anders zou de arts dit niet voorschrijven.

Geniet van je zwangerschap en hoop dat je snel van je blaasonsteking afbent…pijnlijk…

Liefs Fleur

#2874464 Quote

Hoi,

ik heb een fikse blaasonsteking gehad toen ik 20 weken zwanger was van de tweede. Ik heb antiobiotica gekregen die veilig was in de zwangerschap. Ik weet niet meer of dat wel voor de hele zwangerschap geldt, de eerste drie maanden ontwikkelt de embryo zich zo snel. Maar als ze daar inderdaad gezien hebben dat je zwanger bent, schrijven ze je echt wel iets voor dat veilig is hoor. Kijk anders even na op internet onder medicijn-naam.

liefs Danielle

oh, en gefeliciteerd!

#2874487 Quote

Hoi meiden,

Dank jullie wel!!!
    Ik ben al een stuk geruster. Ik maakt me toch zorgen. Maar zorgen maak je toch nog wel zo als sommige weten. Maar kan er wel al meer van genieten.

Liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct