Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24250 Ff Wat Vragen

• Auteur

hoi meiden

ik moet ff wat vragen en hopen dat jullie het weten noou hier komt ie!
    als je je eisprong hebt gehad na hoelang kan je al een teken krijgen dat je zwanger ben want ik krijg het idee dat het deze maand moegelijk gelukt is maar ga er niet vnuit maar ik heb al een paar dagen last van dat ik het zuur op boeren en last van winden laten steken in mijn onderuik ben ook best wel moe net als vandaag zit ik op de bank tv te kijken zie ik gewoon dubbel van vermoeidtheid en van middag zit ik samen met mijn dochter een boterham te eten en telken als ik naar beneden kijkt begint het een beetje te duizelen ik word er niet goed van mijn nod is pas over 9 dagen dus een test deon heeft nog geen zin weten jullie misschien wat het kan zijn??

groetjes bianca

#2874404 Quote

Hoi Bianca

Grappig om je verhaal te lezen, ik herken er namelijk een heleboel in!
    Tja ik heb me ook al suf gezocht op internet wanneer je de eerste tekenen kan hebben maar kon geen duidelijk antwoord vinden. Ik denk zelf dat het niet zo snel kan, maar hoop het natuurlijk wel !

Wanneer is jouw NOD?

Liefs Jessy

#2874434 Quote

hoi jessy

mijn nod is de 21e en nartuurlijk hopen dat het niet komt maar goed dat roep ik al een paar maanden   maar ik geef de moed niet op!!
    wanneer is jouw nod?

groetjes bianca

#2874452 Quote

ik vind zelf persoonlijk dat je daar niet zo mee bezig moet zijn…
    proberen niet aan te denken en gewoon testen als het moet..
    anders krijg   je veel meer verdriet…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct