Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24251 Toch Maar Geprobeerd

• Auteur

Hallo allemaal!

Nou, ik had mezelf belooft geen ovulatietesten te gebruiken binnen een half jaar. Ik heb vorige ronde mijn eisprong gevoeld, dus ging daar deze keer ook vanuit. Ik heb wel ovulatietesten thuis liggen, samen met zwangerschapstesten van Matcare (tijd geleden besteld voor het geval dat) Maar deze weer kon ik niet helemaal zeker zijn van mijn gevoel of de eisprong al geweest was. Had iets meer slijm, maar niet van dat hele 'vruchtbare' . Wel steekjes en een ongigevoel, dus voelde wel dat er iets aan zat te komen.

Heb net de stoute schoenen aangetrokken en maar ff over zo'n ovulatietest heen geplast. Dacht slaat nergens op, hier moet je al veel eerder mee beginnen en ik ben ook nog eens onregelmatig, dusss… Maar nu zijn er dus 2 strepen verschenen die allebij even dik gekleurd zijn en volgens de bijsluiter vind mijn eisprong nu binnen 48 uur plaats!

Nu volgt (naar een lang verhaal) mijn vraag:
    Geeft deze test alleen aan die ie eraan komt? Of kan het ook zijn dat ie al geweest is en dan alsnog de LH-piek aangeeft?

Sorry, maar heb hier geen ervaring mee en wil het zeker weten voor het klussen van het weekend!

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Liefs Fleur

#2874409 Quote

geen idee fleur…
    ik ga pas na de carnaval over op dat soort testen.

het lijkt me dat je gewoon lekker moet gaan klussen dit weekend. niet geschoten is altijd mis….

groetjes Carina

#2874420 Quote

ja je hebt gelijk….relaxed… maar omdat ik niet verwacht had dat zo;n test meteen zou werken, ben ik me nu pas gaan verdiepen hoe en wat… maar ga er maar gewoon vanuit dat dit weekend mijn eisprong plaatsvind, dus gaan we er gewoon lekker voor!

Doet bij jou de chat ook raar?? Kan me niet inloggen..??

Liefs Fleur

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct