Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24259 Zwanger Of Niet

• Auteur

Hallo,

Misschien dat ik spoken zie……hopelijk wordt hier bevestigd dat ik dat niet zie…..
    mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 december 2006……..sindsdien niet meer ongesteld geweest, verder altijd een regelmatige menstruatie gehad. Zwangerschapstest gedaan…….uitkomst….niet zwanger 2 keer.
    Maar ik heb nog steeds geen menstruatie gehad……….

Heeft iemand advies wat ik het beste kan doen???

Groeten ikke

#2874472 Quote

hoi

ik weet niet of je aande pil bent geweest anders kan je nog aan het ontpillen zijn.
    Anders kan je altijd een bloedtest doen, dan heb je zekerheid.
    gr.

#2874494 Quote

Hoi Ikke
    Het is net alsof ik jou mailtje heb geschreven. (ik kom nl ook uit 79)
    Mijn laatste menstruatiedag is op 03 december 2006 geweest, en ik heb ook al verschillende testen gedaan (kan het niet uitstaan) maar steeds negatief.

Ik heb al een dochtertje van 2,5 jaar, en bij haar kreeg ik pas een positieve uitslag met 10 dagen over tijd.

Ik ben de laatste 2 menstruaties steeds precies 5 dagen overtijd geweest, dus ik wacht het nog even af tot en met dinsdag.
    Anders bel ik mijn huisarts, die kan met een inwendig onderzoek zo vast stellen of ik zwanger ben.

Succes!!!

Groetjes Vilies

#2874503 Quote

Hoi Vilies,

Ik hoop dat ik natuurlijk zwanger ben, maar wordt een beetje moedeloos van de negatieve testen. Als ik niet zwanger ben is het ook oke, gelukkig zitten we in de positie dat we het gewoon nog een keer kunnen proberen. Het klink misschien raar maar als ik dan niet zwanger ben is het oke, maar dan wil ik ook wel graag ongesteld worden, dan kunnen we het gewoon weer proberen. (Ik vind het een beetje oneerlijk van mijn lijf om me zo in onzekerheid te houden)
    Ik wacht nog maar even af en als er volgende week nog niets is ga ik toch maar even mijn HA raadplegen. Maarja ik wil ook niet zomaar naar de ha rennen, misschien is het wel niks.
    Nou nog even afwachten, maar gelukkig zijn er ook mensen die pas na langere tijd overtijd te zijn pas aan de test merken dat ze zwanger zijn.

Bedankt voor je reactie.
    Groeten Ikke (Lonneke)

#2874706 Quote

Hoi Lonneke

Ik kan je gevoel volkomen begrijpen, ik heb dat hetzelfde.
    Niet zwanger, OK jammer, maar dan weet je wanneer je er weer voor kan gaan.
    Nu zit je alleen maar in onzekerheid.
    Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben.
    Gevoelige tepels, opgezette buik (door de darmen die gaan opzwellen) prikkelbaar, heel erg moe etc…
    Maar ja, dat kan ook met hormonen te maken hebben,   terwijl ik niet zwanger ben.
    Ik weet het allemaal ook niet meer hoor.
    Vanmiddag weer een test gedaan,en ook weer negatief. (officieel 15 dagen overtijd)
    Ik raak nog een failliet aan die dingen.
    Morgenochtend ga ik de huisarts bellen, en dan mag ik vast wel even langs komen denk ik.

Vanmiddag stond ik bij de drogist, en zij vertelde mij dat haar testen ook altijd negatief waren, toen is ze naar de huisarts gegaan, en ze bleek al 4 maanden zwanger te zijn!!!!????? Bizar he?
    Dus Lonneke, er is nog hoop hoor.

Ik hou je op de hoogte!
    En kop op, ooit kom je erachter of je nu wel of niet zwanger was.

Groetjes Vilies

#2874755 Quote

Is er hier al meer duidelijkheid??? Ik hoop het voor jullie.  Liefs Lientje

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874758 Quote

Weet je wat ik altijd zo vervelend vind…..dat de symptomen van zwanger zijn en ongesteld worden heel erg op elkaar lijken.

Ik merk dus nauwelijks verschil als ik zwanger ben of ongesteld moet worden…….
    heel flauw van moeder natuur dat je dan toch afhankelijk bent van die (inderdaad kostbare) staafjes…..

#2874784 Quote

Hoi
    Als eerste wil ik even kwijt dat ik dit een geweldig forum vind.
    Iedereen leeft zo met elkaar mee, heel oprecht, en dat vind ik Super!!!

Ik heb de huisarts vanmorgen gesproken, en die zegt dat ik nog 1 week moet wachten. Dus volgende week maandag nog een keer testen, en anders even bellen.
    Ze zegt, als hij volgende week weer negatief is, dan ben je waarschijnlijk niet zwanger.
    Nu kan het zijn dat je heel laat in je cyclus zwanger bent geworden, en nu nog te weinig HCG hormoon kan hebben.
    DUS al met al, nog maar weer een weekje geduld hebben….

Verder, iedereen heel erg veel sterkte en suc6!!!!!

Liefs, Vilies

PS Ik wil nog wel even zeggen dat het allemaal  niet het ergste van de wereld is,  maar je wilt iets zo graag, en dan zit je  maar in de "stomme" onzekerheid.

#2874856 Quote

Hoi Vilies,

Nou ik heb een afspraak staan voor volgende week woensdag bij mijn ha, de assistente kent onze familie al vanaf dat ik en mijn broer en zus klein zijn dus die rageerde heel spontaan: "wat leuk als het zo is, maar kom maar lekker langs over een weekje."
    Dus ik ga nog een week geduldig wachten en van het weekend nog een test doen. Heb eigenlijk geen verschijnselen, alleen moe en een opgezetten buik en GEEN rd, dat is voor mij het belangrijkste.

Hopelijk gaat het allemaal goed voor ons allemaal!!!!
    Succes en jullie horen nog van me.
    Groeten Lonneke (ikke)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct