Hallo,
Heb even een paar vraagjes: als volgt, moest eigenlijk afgelopen zaterdag ongesteld worden, nu ben ik het nog steeds niet, heb normaal een cyclus van 24 dagen, nu heb ik maandag een kruidvat test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn… nu heb ik gisteren ok nog een testje gedaan maar dit streepje is nog lichter dan maandag, ben gisteren wel ontzettend veel naar de toilet geweest, en heb me urine gestickt op het werk, hier kwam uit dat mijn leuco's te hoog waren (misschien blaasontsteking) vannmorgen naar de huisarts geweest met een verspotje urine, hier waren mijn leuco's ook te hoog maar de test negatief van clearblue, weet iemand iets van leuco's ze waren namelijk 3+… maar heb wel een zwaar gevoel onder in mijn buik, en het klinkt heel raar maar de afgelopen weken veel zin in sex gehad, nu is het minder hoor… zijn dit toch tekenen… mijn urine staatnu op kweek, nu vanmiddag maar weer naar de stad en weer testjes gekocht maar nu van clear blue,,, hoe nu verder , wordt gek van onzekerheid..
Liefs Bianca