Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25351 Kruidvat Test En Clearblue En Leucoaposs

• Auteur

Hallo,

Heb even een paar vraagjes: als volgt, moest eigenlijk afgelopen zaterdag ongesteld worden, nu ben ik het nog steeds niet, heb normaal een cyclus van 24 dagen, nu heb ik maandag een kruidvat test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn… nu heb ik gisteren ok nog een testje gedaan maar dit streepje is nog lichter dan maandag, ben gisteren wel ontzettend veel naar de toilet geweest, en heb me urine gestickt op het werk, hier kwam uit dat mijn leuco's te hoog waren (misschien blaasontsteking) vannmorgen naar de huisarts geweest met een verspotje urine, hier waren mijn leuco's ook te hoog maar de test negatief van clearblue, weet iemand iets van leuco's ze waren namelijk 3+… maar heb wel een zwaar gevoel onder in mijn buik, en het klinkt heel raar maar de afgelopen weken veel zin in sex gehad, nu is het minder hoor… zijn dit toch tekenen… mijn urine staatnu op kweek, nu vanmiddag maar weer naar de stad en weer testjes gekocht maar nu van clear blue,,, hoe nu verder , wordt gek van onzekerheid..

Liefs Bianca

#2883578 Quote
    quote: bibiwest schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 16:33:39'));

Hallo,

Heb even een paar vraagjes: als volgt, moest eigenlijk afgelopen zaterdag ongesteld worden, nu ben ik het nog steeds niet, heb normaal een cyclus van 24 dagen, nu heb ik maandag een kruidvat test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn… nu heb ik gisteren ok nog een testje gedaan maar dit streepje is nog lichter dan maandag, ben gisteren wel ontzettend veel naar de toilet geweest, en heb me urine gestickt op het werk, hier kwam uit dat mijn leuco's te hoog waren (misschien blaasontsteking) vannmorgen naar de huisarts geweest met een verspotje urine, hier waren mijn leuco's ook te hoog maar de test negatief van clearblue, weet iemand iets van leuco's ze waren namelijk 3+… maar heb wel een zwaar gevoel onder in mijn buik, en het klinkt heel raar maar de afgelopen weken veel zin in sex gehad, nu is het minder hoor… zijn dit toch tekenen… mijn urine staatnu op kweek, nu vanmiddag maar weer naar de stad en weer testjes gekocht maar nu van clear blue,,, hoe nu verder , wordt gek van onzekerheid..

Liefs Bianca

Hallo Bianca
    Ik wilde ff zeggen dat de testen van kruidvat net zo goed zijn als de merktesten, alleen goedkoper.
    groetjes Patricia

#2883626 Quote

hoi bianca

kruidvat testen zijn net zo goed als die hele dure ik zelf heb ook een kruidvat test gedaan een week voor mijn nod en ook een heel licht streepje en ik ben nu 10 weken zwanger dus ik zou zeggen doe het over een aantal dagen nog een test en wie weet is het wel raak suc6.

groetjes een naamgenootje bianca

#2883635 Quote

hoi,

Leuco 3+ is toch bij ons in de praktijk een blaasontsteking. (ik ben doktersassistente). En dan zeker met die onderbuiksklachten die jij hebt, zouden wij jou behandelen voor een blaasontsteking. En wat betreft de zwangerschapstesten: Alle testen zijn even betrouwbaar. ik neem altijd de goedkoopsten van de DA.

Gr Jenneke, 22jr, 3e ronde, 1ste kindje

#2883694 Quote

hallo,

toch ongesteld geworden volgens mij, helder bloed vandaar, ik snap alleen niet dat testen die ik heb gedaan, toh een heel licht vaag streepje geven… wat nu..

bianca

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen