Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25354 Wie Nod Dit Weekend

• Auteur

Hallo allemaal,

wie heeft er ook dit weekend zijn NOD???
    en zijn jullie ook al zo zenuwachtig???

Liefs Randy

#2883594 Quote

Hoi Randy,
    ik heb het ook dit weekend weet alleen niet precies welke dag vind het ook erg spannend. Voor ons is het de eerste ronde en jij?

Groetjes

#2883595 Quote

hoi randy,

ik heb vrijdag mijn nod.
    ik kan erg moeilijk wachten en heb vandaag al een test gekocht.
    ik ben echter vanaf vrijdag op bewoners vakantie en kan dus in principe maandag pas testen als ik weer terug ben.
    ik heb wel erg veel kwaaltjes en denk zelf dat ik zwanger ben.
    hoe is dit bij jou, kwaaltjes?

groetjes kwinty.

#2883597 Quote

Ik zelf heb dus helemaal geen kwaaltjes, maar test zaterdag (als er geen RD zijn) sowieso, mijn ouders gaan zondag terug naar Indonesië en als het raak is vertel ik het liever persoonlijk dan over de telefoon, ze komen in augustus pas weer in nederland.

Dit is mijn tweede ronde, na de geboorte van onze dochter Ninthe* 18 november 2006 (een afgebroken zwangerschap bij 21 weken en 5dgn)

Liefs Randy

#2883601 Quote

Hoi Randy,

voor mij de NOD dus de 30e. Ik wil zondag testen.
    Ik geef je groot gelijk hoor dat je nog gaat testen voor je ouders naar Indonesië vertrekken. Het is heerlijk om blij nieuws met deze belangrijke mensen te delen.

Ik duim voor ons allemaal….

knuffel, kriebels

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen