Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25355 Wie Scharrelen Hier Ook Al Te Lang Rond Ikzelf Nu Vanaf Juli 2006

• Auteur

Vroeg me af, wie scharrelen hier ook al zo lang rond?
    Zie soms een heleboel nieuwe namen komen en ook snel (gelukkig voor jullie) weer vertrekken.
    Wie zijn er ook al een poosje aan de klus? Wij vanaf augustus en tot op heden niets dus. Ja pcos, pillen en de hele reutemeteut maar goed…we klussen rustig door.

Groetjes Mamaloe                

#2883628 Quote

He mamaloe en Liselot!

Ik ook al sinds juni hoor….(niet op het forum maar wel al bezig, natuurlijk zag ik het pas later….
    Pffff ja ik weet hoe jullie je voelen! En nou moet ik zeggen dat om me heen ook echt een heleboel zwangeren zijn, werk en prive!
    Zondag de grote dag maar ik reken er echt niet meer op, voel me een beeeeetje chagi de laatste tijd…

Hoe gaat het met jullie?
    xie maantje

#2883636 Quote

wij zijn ook al veel te lang bezig, zitten nu in ronde 16. ben pas sinds 2 maanden op t forum, heb daarvoor heel lang meegelezen! heb zaterdag mijn NOD, dus we gaan zondag testen als de   zich nog niet gemeld hebben.
    iedere keer is het weer zo spannend. heb aan het begin van deze ronde een HSG gehad, en ze zeggen dat je dan t eerste half jaar extra vruchtbaar bent.
    nou ik hoop het! ik ben er helemaal klaar voor!

succes dames, ik zal voor jullie !

groetjes Saarj

#2883641 Quote

hoi hoi,
    ik ben hier ook al een hele tijd en soms denk ik nu ga ik er niet meer op kijken maar ik kan er toch geen afstand van doen!! wij zijn in januari 2005 gestopt met de prikpil ! dus ook al een hele tijd bezig en tot nu toe ook nog steeds neg testen!! ben nu bezig met ovu testen nou ik ben benieuwd of   dat het dan wel mag lukken als je weet wanneer ongeveer je eisprong is?? misschien klussen we al 2 jaar op de verkeerde tijd( ha ha)
    maar ik heb nu wel besloten dat ik het deze maand afkijk met de ovu testen en als ik nog niet zwanger ben dan laat ik het rusten en dan zien we wel verder want nu beheerst het mijn hele dag zo !! is dat bij jullie ook zo of valt dat nog wel mee??
    ik hoop voor ons dat we snel een pos test in handen mogen hebben en naar het andere forum gaan!!! veel succes meiden,
    groetjes wendy

#2883646 Quote

Hee meiden,

En we houden maar vol!!!! Wij zijn vanaf juli 2006 bezig en sinds oktober ofzo ben ik hier te vinden. Eerst erg actief op 't forum, maar de laatste tijd wat minder.

Liefs Lientje

#2883662 Quote

Hoi mammaloe

Ook wij zijn al een tijdje bezig. Vanaf april 2006.
    Zitten nu in de mallenmolen met PCOS en clomid en de hele reute me teut en gaan gewoon "lekker" verder. Ben denk ik ook vanaf oktober op het forum. Was in het begin ook heel intensief maar naar een tijdje gaat dat er ook wel vanaf. je moet op een gegeven moment een beetje afstand doen wil je je zelf niet gek maken…
    Maar ik weet dat er meiden zijn die wel langer als ons bezig zijn dus heb nog steeds goede hoop 😉 lekker positief blijven allemaal, onze tijd komt nog wel!!!

xxx Niekje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883663 Quote

Waar komen jullie vandaan??? Ik kom zelf uit Limburg.

xxx

#2883664 Quote

Hoi Hoi,

Ik ben hier ook al een tijd! Te lang eigenlijk!
    Vanaf maart 2006 Zijn dus deze maand precies een jaar bezig voor onze eerste!
    Helaas nog zonder resultaat.
    Maar goed wij houden de moet er nog in en zijn nog lekker elke maand aan het klussen.

Heel veel succes allemaal en ik hoop dat we allemaal snel eens ander een ander forum mogen het zwanger zijn forum!!

Liefs Inge

#2883671 Quote

Hoi Meiden,

Wij zijn ook al sinds april vorig jaar bezig. Ook al veel te lang voor ons gevoel! Maar ja…. wat doe je er aan? Ik ben sinds twee a drie maanden te vinden op dit forum. Ben de ene week wat actiever dan de andere.
    We hebben wel een miskraam gehad eind oktober met 6 weken.

Soms wel frustrerend inderdaad van die meiden die binnen drie rondes alweer vertrekken naar het zwangerforum. Ik gun het ze van harte maar het zou toch leuk zijn als het gaat volgens het principe "first in, first out"!   

Sterkte weer allemaal meiden!
    x
    Dile

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen