Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25356 Helppppppp1

• Auteur

Oh ik weet het ff niet meer, ik domme muts die ik ben, moest toch plassen en heb er maar ff een testje tegenaan gegooid.

Een test van DA eigenmerk, k heb van het weekend pas mijn NOD en nu als ik de test bij een lamp hou zie ik een heeeeeeeeeeeel licht streepje, wat moet ik hier nu van denken.
    Het is echt heel erg licht en je moet wel het licht erbij aan hebben.

X mij

#2883610 Quote

Zo ben ik al 2x zwanger geweest en ze zijn nu 4 en 2 jaar!!!!
    Dusssssssssssssssss

Ik denk toch echt…dat ik je mag feliciteren hoor!!!!!!!!

Ik liep met mijn testje bij het raam, onder de tl lamp en jahoor super vaag maar o zo waar!

Groetjes Mamaloe

#2883611 Quote

hoi randy,

kweet niet maar heb t zelf ook al een x gehad dat ik in t licht n streepje zag.
    kwam gewoon door de lichtval maar wie weet zou morgen nog een testje doen
    als ik jou was.ik heb ook mijn nod zaterdag hoop ook opm een streepje.
    succes!!

groetjes

#2883612 Quote

Ik hoop het zo, maar ben zo bang voor een teleurstelling na al het verdriet wat we hebben gehad…

Echt heel erg licht….. als ik op de bank zit met 3 schemerlampen aan dan zie ik hem bijna niet….
    kan het geen voorbedrukt streepje zijn?

#2883614 Quote

Haha irri he dat het 11 uur is en je niet supersnel naar de drogist kunt voor een ander merk. Dat deed ik toen, was gelukkig overdag en jahoor super zwanger. Haal je morgen toch even een digitest van CB als je je er onzeker over voeld?
    Maar zoals ik het lees ben je echt zwanger meid!!!!

#2883615 Quote

Heb je niet een heel fel zaklampje? Helpt m ook wel 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883616 Quote

ik wou net heel wijs zeggen dat we ook gewoon kunnen wachten tot zaterdag maar oooo wat voel ik me er ook onzeker over. mijn man zegt dat ik er niet zo op gefixeerd moet zijn maar och…. ik weet niet hoor, ik dacht ook dat het alleen maar een voorbedrukt streepje is, of eigenlijk dat is het streepje waar de stof op zit die de zwangerschapshormoon verklikt. ik weet het niet hoor, ik word er zenuwachtig van 🙂

#2883618 Quote

Nou anders hier de zenuwen wel hahahaha,

ik laat het na het weekend weten, ik heb nog een DA-test voor zaterdag, is die ook zo licht dan koop ik een predictor voor zondag-ochtend hahahaha.

Goh en we sponseren de fabrieken voor zwangerschapstesten weer hahahaha

#2883619 Quote

zeg dat wel.hehehhe
    weet je waar ik aan zat te denken, ken je strookjes die je huisarts gebruikt voor urinetesten? als we nou eens zon pakje konden bemachtigen hihihihi…genoeg testen voor ons allemaal.. ik herinner me die doosjes met al die strookjes nog van vroeger lagen ze gewoon thuis bij ons, omdat mijn vader arts is.. als ik toen eens wist , had ik gewoon een doosje achter gehouden..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen