Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25362 Innesteling Test Negatief

• Auteur

Heee allemaal!

Ik heb sinds maandag behoorlijk wat bruin/oranje afscheiding met afvegen en in mijn slip. Nu heb ik gister ook getest, maar test van Etos gaf heeel vaag streepje, die van clearblue (niet digitaal) was negatief…… nu weet ik dus niet of het misschien een innestelingsbloeding kan zijn of voorbode van mijn ongi (zit nu ruim in week 8!!) maar het zet niet door!

Kan het een innesteling zijn, maar had ik dan al niet positief moeten testen? Weet het echt even niet meer hoor! Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Liefs Imme

#2883660 Quote

Hoi Imme…
    Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest?
    Bij mijn 1e zwangerschap heb ik de 1e twee maanden regelmatig
    bruine afscheiding gehad,
    De huisarts vertelde mij dat het kwam, omdat dit nog oud bloed was.
    Het kan toch positief zijn…
    Misschien ben je te vroeg om te testen…
    Wanneer zou je NOD zijn?
    Liefs
    Visje

#2883665 Quote

Hoi!

Sinds ik met de pil in sept 2006 gestopt ben ben ik maar 3 keer ongi geweest. De eerste keer duurde het ruim 3 maanden, daarna netjes 35 dagen en zit nu alweer op 8 weken! Geen ideen wanneer mijn NOD is! Maar weet wel dat ik dit nog nooit gehad heb! Als ik ongesteld werd, was het meteen hevig, nooit met bruine verlies vooraf……. Denk dat ik volgende week anders nog maar een keer moet testen. Bah, wat een onzekerheid!

Liefs Imme

#2883672 Quote

Meer meiden misschien! oooh, ben zo onzeker! Sommige zijn in een zucht en een scheet zwanger en ik kan niet eens normaal regelmatig ongesteld zijn…. ik heb het gevoel dat ik faal en dat mijn lijf 'het' niet kan… sorry, maar voel me echt klote…..

#2883674 Quote

succes meid, ik kan me voorstellen dat het voelt als falen(wat niet zo is natuurlijk), maar wie weet verlies je wel bloed door innesteling!! succes ermee

xx

#2883681 Quote

Hai Imme, ik hoop natuurlijk erg voor jullie dat je zwanger bent. Maar dat bruinverlies herken ik wel erg, hoor. Dat heb ik zelf altijd een week ongeveer voordat ik echt ongesteld wordt. Vroeger was dat ook niet zo, maar tegenwoordig dus wel. Eerst een dag of 4-5 bruinig verlies, dan stopt het even en dan komt de ongesteldheid in alle hevigheid opzetten…….
    Groetjes, succes, Sigri

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883685 Quote

Hey Imme,

Ik herken je verhaal! Sinds ik in oktober ben gestopt met de pil heb ik steeds eerst een week bruin bloed, dan twee of drie dagen heftig ongi en dan weer een paar dagen nabloeden. Ik weet ook niet of dit normaal is.
    Mijn cyclus is volgens mij ook nog niet hoe het hoort, tot nu toe zat ik rond de 35-37 dagen (nog maar 3 keer gehad dus) maar nu duurt het bij mij ook al 42 dagen en nog niets in aantocht.
    Volgens mij hoef je niet bang te zijn dat dit erg vreemd is hoor, ik hoor nl van meer vrouwen dat ze geen regelmatige cyclus hebben dan van wel. En zowiezo moet je het eerste jaar nadat je met de pil bent gestopt nog ontpillen, dat kan best lang duren.

Heel veel succes! Maar maak jezelf niet gek hoor!

Liefs Saskia

#2883689 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties! Soms laat ik me een beetje meeslepen…. en dan voel ik me zo zielig….. maar ik probeer positief te blijven! Heel veel succes allemaal verder! En dat we maar snel zwanger mogen zijn!!

Imme xx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen