Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25364 Bloedverlies Midden In Cyclus Ss Help

• Auteur

Hoi,.

Ik ging net naar de wc en schrok me dood. Ik bloed van onderen alsof ik ongesteld ben. heb het uitgerekend, en had maandag m'n eisprong (voelde m ook) heb toevallig die zaterdag, zondag en maandag avond de pil vergeten. We hebben die dagen wel gesext, heb di en woe de pil wel weer ingenomen. wel last van pijn in borsten, misselijk, steken onderin in mijn buik, en nu dus bloedverlies!! Weet iemand wat dit kan zijn?!?!
    bedankt voor de reactie!!

#2883670 Quote

Jeetje, misschien is je lijf wat van slag om dat je de pil anders/verkeerd ingenomen hebt? een tussentijdse bloeding misschien? Of een innesteling? Ik weet het niet hoor! Tis denk ik afwachten! Succes!

Imme xx

#2883673 Quote

thnx, maareven afwachten ja, begin me nu wel beetje zorgen te maken. wil heeeel graag een kindje, maar als het nu zou komen, zou het wel wat vroeg en ongepland zijn! wat is een tussentijdse bloeding en hoe ontstaat zoiets??

#2883678 Quote

Hai Fleur,
    Volgens mij is het 'normaal' dat je bloedverlies krijgt als je 3 dagen de pil niet hebt geslikt. Ongeacht of je de cyclus afmaakt of niet (met pil slikken), maar als je zo lang de pil niet slikt, dan komt er een onttrekkingsbloeding. Tenminste, zo was het bij mij altijd wel in mijn pil-tijd…… Ik denk dus dat je een soort ongesteldheid nu krijgt. Wil je graag zwanger worden, of wil je het juist niet? (omdat je de pil slikt, maar toch wel onregelmatig)?
    Succes, Sigri

#2883692 Quote

Onttrekkingsbloeding?? kan dat ook midden in je cyclus gebeuren?
    Ik wil heel graag een kindje, daarom kna ik het ook niet laten om de verhalen hier te lezen. maar nog niet nu! Vindt mezelf nu nog te jong (18) al twijfel ik weleens of ik niet gewoon mijn gevoel moet volgen i.p.v. mijn verstand. Maar die drie pillen was ik echt perongeluk vergeten. en stel dta ik zwanger ben (vast niet maar toch…) dan kan ik misschien beter nu stoppen met de pil tot ik zeker weet dat ik niet zwanger ben (ongesteld) en dan weer beginnen. Anders is het zo slecht voor t (eventuele haha) kindje… pff ik weet t niet!! wat zouden jullie doen??
    xxx  

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen