Hoi Zenna,
Ik herken het niet helemaal, ben druk bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje, amar mijn vriend wilde ook heel lang niet. Toen ik hem 3,5 jaar geleden leerde kennen wilde hij nooit kinderen en ik super graag, dus je begrijpt dat het heel wat verhitte gesprekken heeft gekost voordat hij toch ja zei tegen kinderen. Maar nu heb ik na 6 maanden een sterke reden om te geloven dat ik zwanger ben en is hij er al een beetje beduusd van. Hij wil ook zaterdag pas testen zodat hij tijd heeft om eraan te wennen maar ook omdat ik zeker weet dat hij het nog steeds wel erg eng vindt…
Maar voor jou ligt het wel anders, je bent al even bezig ermee en opeens mag je niet meer… Dat is een flinke teleurstelling, lijkt mij zo ja! Je hebt je er nu helemaal op in gesteld dat je nog een kindje zal krijgen en nog een keertje van je zwangerschap kan genieten, en dan wordt alles opeens in de grond geboord. Ik denk dat het heel erg belangrijk is om erachter te komen waarom hij nu opeens niet meer wil en probeer er samen uit te komen, jullie moeten natuurlijk wel samen voor een derde gaan…
Veel succes ermee,
Liefs Mylène