Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25368 Al Een Jaar Aan Het Proberen Voor Tweede Kindje

• Auteur

hallo

ik ben een beetje nieuw hier
    lees veel mee reageer heel af en toe
    zij er ook dames die ook al vanaf april 2006 bezig zijn
    al bijna een jaar bezig word nu toch wel eens tijd voor een kindje
    iedereen om je heen raakt maat zwanger en wij maar toekijken het begint steeds meer pijn te doen dat iedereen zwanger is om mij heen behalve ik en jullie op de site

#2883706 Quote

hoi misss

wij zijn in april ook al een jaar aan het proberen voor onze tweede .

ons amber is nu 2.5 j en ik heb naar haar geboorte geen pil of spiraal gebruikt maar het wil aan deze kant ook niet vlotten

over ons amber hebben we ook 1.5 j gedaan pffffffff was toen best slopent tussen door ook geen miskraam gehad dus dan begin je je wel zorgen te maken of je wel vruchtbaar bent maaar het is gebleken dat het kan dus moeten we wachten tot 16 maanden en dan word ik pas door gestuurt naar de gyn .

groetjes iris 32j 11de 2de

#2883712 Quote

fijn om te horen dat ik in iedergeval niet de enige ben je word er indedaad erg moedeloos van
    ik loop al vanaf december bij de gyn heb afgelopen maandag moeten bloedprikken en moet maandag weer naar de gyn het is wel fijn om daar heen te gaan dan kun je in iedergeval er over praten en wat je voelt en huilen dat is fijn want hij snapt het goed
    en hij kan je helpen

ik hoop dat we gouw zwanger zij het heeft nu wel lang genoeg geduurd vinden jullie ook niet

#2883718 Quote

Hoi
    Wij zijn voor de eerste anderhalf jaar bezig geweest, dus ik weet hoe erg dat is. Iedere keer weer de teleurstelling als je overtijd bent. In september zijn wij gestopt met de pil, we willen graag een tweede. In  november ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik overtijd was en niet lekker in mijn vel zat. We dachten echt dat het zover was, had vage klachten enzo. Ik werd doorverwezen naar de gyn. en kreeg een echo. Daaruit bleek dat er een lege eicel in mijn baarmoeder zat, en zolang als die daar zat zou ik niet ongi worden. (meer werd er niet verteld). Ook is mijn cyclus niet regelmatig, ben sinds ik gestopt ben met de pil 3x ongi geweest. Nou moet ik maandag naar de gyn, daar gaan ze kijken of ik in aanmerking kom voor hormoon medicijnen. Weet nog niet of ik dat ook wel wil. De kans op een meerling is dan groter, en ik heb natuurlijk al een dochtertje. Nou ja we zien het een maandag wel. We willen het zo graag, zwanger zijn.

Groetjes Patricia

#2883724 Quote

hallo

ik ben ook onregelmatig heb een pil gekregen om het weer goed te krijgen alleen het hielp niet bloede bijna elke dag werd om de twee weken ongesteld als het vorige week niet goed zou zijn had ik een kijkoperatie gemoeten niet echt zin in in je prive gebied
    maar het is iets beter moet maandag weer terug komen heb afgelopen maandag bloedgeprikt hij wou er nu wel goed voor zorgen dat ik een goeie eisprong krijg dat het regelmatig is dat ik gouw zwanger zou raken mag ook wel nu een keer word er gek van
    en iedereen om je heen is zwanger ken je dat ook

#2883730 Quote

Hoi
    Ja ik ken het dat iedereen om je heen maar zwanger word/is. Zeker nu dat het mooiere weer word. Het lijkt wel af je alleen maar baby's en zwangere ziet.
    Mijn vriendin hoorde dat wij bezig waren, ze stopte gelijk met haar pil, omdat ze niet achter wou blijven (belachelijk he). Ik vind dat geen reden, je moet er wel achter staan. Is niet niets een baby. Na 1 maand was ze al zwanger. Helaas heeft ze wel een abortus moeten laten plegen met 11wk, want het was niet goed met de baby's. Ik loop ook aan het ziekenhuis, maar ik krijg geen pil om mijn cyclus te regelen, althans daar hebben ze het niet over gehad. Mijn gyn. begon gelijk over hormonen en dat ik er maar over na moest gaan denken.
    Groetjes Patricia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883734 Quote

lullig voor je dat ze ook opeens zwanger wilde worden
    een kennis van mij was zwanger heeft een miskraam gehad en meteen weer zwanger dat doet pijn als iemand twee keer zwanger is geweest in een korte tijd en ik na een jaar nog steeds niet terwijl ik bij de eerste ook onregelmatig was en ook nog een pil heb gehad en toch binnen drie maanden zwanger

wat zitten we toch raar in elkaar als vrouwen zijnde

#2883756 Quote

Hoi
    Soms word ik echt gek van mijzelf. Ik weet gewoon (voor zover het ken), dat het weer lang zou duren. Soms word ik zo verdrietig als ik hoor dat mensen zwanger zijn na de eerste of tweede keer. Dan denk ik waarom bij mij niet. Er word ook vaak tegen mij gezegt dat ik niet zo moet zeuren dat het niet lukt, omdat ik al een kindje heb. Maar tellen mijn gevoelens dan niet mee. Het wilt toch niet zeggen dat als je al een kindje heb dat je niet verdrietig mag zijn als het niet lukt. Gisteren had ik al mijn ongi moeten krijgen, ik heb nog steeds geen krampen. Een test durf ik ook niet te doen, ben al zo vaak teleurgesteld geweest. Soms denk ik dat het komt omdat ik het te graag wil. Maandag moet ik naar het ziekenhuis toe en dan weet ik misschien wel weer. Wat denken jullie, zal ik het maar gaan proberen met de hormoon pillen. Zelf weet ik het echt niet, mijn vriend staat achter me wat ik ook besluit. Ik hoop dat jullie mij iets over hormoon medicijnen kunnen vertellen. Ik wacht jullie reactie wel af.

Groetjes Patricia

#2883759 Quote

Hallo meiden,

Ten eerste wil ik jullie een hart onder de riem steken, dat voor ons allen het geluk is weggelegd op een bepaald moment in ons leven, we hebben er alleen geen grip op wanneer dat is.

Ik hoop dat jullie allemaal wel goed beseffen dat als je eindelijk zwanger bent dat je er dan nog niet bent, 9 maanden nadien, met een gezond kindje op de arm, dan zijn we er pas.

Liefs Randy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen