Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25369 Altijd Weer Spannend

• Auteur

Hallo,

Even delen hoor. Zou vandaag ongesteld moeten worden en…. nog niets. Vindt het altijd weer spannend. Nog even een paar dagen wachten en dan zal duidelijk zijn of ik zwanger ben of niet.

Heb allemaal vage "zwangerschapssymptomen", maar ook symptomen die een menstruatie zouden kunnen aankondigen!
    Tja wie houdt nou wie voor de gek.

#2883788 Quote

Meid, veel succes en hopelijk breng je ons goed nieuws over een paar dagen!

groetjes,
    Dion

#2883864 Quote

Helaas vandaag ongesteld geworden. Nu maar weer enthousiast op naar ronde 4.

Misschien een beetje raar, maar als ik wel zwanger was geweest dan was in ongeveer 6 december uitgerekend. Weet dat je een zwangerschap niet kunt plannen, maar heb wel zo mij voorkeuren voor een maand.

#2883865 Quote

Hoe gaat het met jou Dion.
    Heb jij al kinderen of ben je ook bezig voor de eerste.
    Gr. Ylse

#2883869 Quote
    Hoi Ilse12345

Jammer voor je dat je ongi gekomen is.   maar wat jij zegt dat is inderdaad natuurlijk wel zo een zwangerschap kun je niet plannen daarom zijn wij ook wat eerder  gestopt dan de maanden met voorkeur maar ja wie weet gebeurt het wel de eerste keer en dan zou het bij mij rond de kerst zijn ook niet echt leuk maar goed als het gebeurt gebeurt het maar zou er niet zelf voor kiezen maar ja die keuze heb je niet he helaas.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen