Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25371 Wat Is Het Hier Rustig Tussen 20 Uur En 2030

• Auteur

Zitten we rond deze tijd allemaal GTST te kijken????
    hahahahaha…..

Hoe is het met iedereen?
    Hier hoofdpijn, heel erg moe, gefrustreerd, gister getest en licht streepje, vandaag
    gelezen dat DA-test die altijd geeft
    Dit keer niet last van veel slijm, vorige maand wel de week voor mijn NOD.

Oh ja heb NOD dit weekend….zaterdagochtend opnieuw testen.

Liefs Randy

#2883737 Quote

Hoi Randy!

Dat klinkt niet zo best, hoofdpijn en moe…

Mijn NOD is dinsdag, blijft toch spannend he!

Tweede ronde, maar merk deze maand weer verschil met de vorige, dus geen peil op te trekken!

Heb nu wel veel afscheiding, lang na de vruchtbare periode, heb jij daar ervaring mee?

Succes!
    X Begin

#2883740 Quote

Ja vorige maand dus, maar het resultaat waren vette rode duivels die me krom lieten lopen van de buikkrampen….

Van voor mijn zwangerschap weet ik het eigenlijk niet meer, vorige maand was mijn eerste ongi na mijn bevalling in november….

Een positieve zwangerschaps test is het enige wat zekerheid geeft hahaha

Liefs Randy

#2883743 Quote

oh…erg he, je hoopt gewoon dat alles een kwaaltje is ;-).

En ach, de een heeft vanalles de ander niets…het gene dat ik deze maand duidelijk heb is stemmingswisselingen, een gespannen (en dikkere buik) en soms misselijk (beetje maar)…

maar ja, soms lees je die dingen en ik geloof dat je dan ook alles van alles KAN voelen…

Ach, duimen maar weer….

X

#2883774 Quote

Hoi Randy.
    Waar had jij gelezen dat een da test altijd een licht streepje geeft?
    Het lijkt mij namelijk nogal sterk.
    En mocht het zo zijn dan zou iemand daar eens iemand over moeten inlichten.
    Het behoort namelijk een waarde te meten en als het dat niet doet dan voldoet het niet aan de eisen.
    Dan zou je gewoon naar het adres op de verpakking moeten schrijven want ik vind dat niet kunnen.
    Ik denk zelf dat je toch echt gewoon zwanger bent anders had je geen streepje gehad.
    Ik ga hard voor je duimen.
    Gr Liselotte

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen