Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25372 Wat Kunnen Somige Toch Zeuren

• Auteur

hallo

ik word een beetje gek van sommige hier dat ze hopen dat ze zwanger zijn na 1 maand
    grrrrrrrrrrr daar kan ik zo gek van worden je moet ontpillen en na 6 maanden mag je hopen ja je kan best zwanger zijn na een maand

maar praat dan niet zo alsof je al maanden bezig bent erg kwetsend

#2883722 Quote

Natuurlijk mag jij dat vinden, maar ik vind dat iedereen dat zelf maar moet weten.

Wij zijn ook nog maar net bezig, maar lopen wel al even met het plan, dus ja, ook ik ben er mee bezig, maar het is ook niet niets en juist dit forum is voor iedereen die zwanger wil worden, ook voor de mensen in een vroeg stadium.

#2883726 Quote

natuurlijk wil iedereen zo gouw mogelijk

maar ik las net van iemand dat ze het zo graag wou na 1 maand bezig als je dat hebt gelezen dan snap je het mischien

ik denk dat mensen die net zo als ik al een kindje heb en allang bezig zijn snappen wat het inhoud en die snappen dat je na een maand niet moet zeuren maar dat het mooi is dat je dan zwanger bent en van geluk mag spreken
    als je na een maand al zo praat weet je niet waar je het over hebt

#2883727 Quote

Allereerst heb veel respect voor mensen die al lang op hun kleine wondertje wachten en voor de mensen die al veel verdriet hebben meegemaakt.

Maar diegene allemaal die net bezig zijn ,mogen die niet bang zijn ,mogen die niet zenuwachtig zijn ,mogen die niet fantaseren en hopen dat het meteen de eerste keer raak zal zijn.Kijk ,dit forum is niet alleen voor mensen die al maanden bezig zijn.hier moeten nieuwelingen zich ook goed kunnen voelen.En als je dan dit soort berichtjes er neer gaat zetten,durft niemand zich meer in te loggen en ervaringen uit te wisselen.

dit forum is voor iedereen die zwanger wil worden en iedereen wil er over praten en over kwaaltjes hebben.Laat iedereen gewoon in zijn waarde.

groetjes Paulien

#2883728 Quote

ik vind,laat een ieder in zijn eigen waan.je kan niemands gevoel evnaren met dat van jouzelf iedereen denk en voelt nu eenmaal anders.en ach,een forum zoals dit is voor ieder mens een uitlaatklep waar ze dr hard kunnen luchten de gevoelens kunne uiten de laat ieder doen waar die zich goed bij voelt.groetjes

#2883731 Quote

Ik vind ook dat 1 ieder zijn gevoelens hier moet kunnen neerzetten, en ook ik ben ooit begonnen met een eerste ronde, en weet dat ik het toen reuze spannend vond…

werkt mijn lichaam gelijk na 10 jaar de pil, hoe snel zal het gaan, zal ik me anders voelen als ik ongi moet worden, wat is dat gevoel wat je allemaal hebt, je hormoonhuishouding is toch op de hobbel als je "ontpilt"

en  idd nu na een zwangerschap denk ik anders, ik weet dat het komt als het komt.

Het doet me door alles wat wij de laatste maanden hebben doorstaan, soms pijn dat mensen het over kwaaltjes hebben in de eerste paar rondes…. maar het kan me ook pijn doen als mensen snel zwanger zijn… soms kan ik niet eens blij zijn voor een ander…

egoistisch??? misschien wel… misschien ook niet…

Ligt het aan hun? NEE het ligt aan mijzelf, ik ben getekend voor het leven, zolang als ik leef, blijf ik een moeder van een kindje dat is overleden, gaat dat gevoel ooit weg? Nee ik sta daar de rest van mijn leven mee op en ga ermee naar bed.
    Sorry als ik soms bot reageer op mensen die het over kwaaltjes hebben etc… ik heb ze zelf ook en hoop elke maand vurig dat ik zwanger ben.

Meiden we willen allemaal 1 ding, een gezonde zwangerschap, en een prachtig mooi kindje na 9 maanden, waar we voor kunnen zorgen, waar we de liefde aan kunnen geven die we in ons hebben.

We zijn allemaal gelijk, we hebben allemaal 1 wens, en of die nou na 1 maand of na 5 jaar uitkomt… we willen allemaal hetzelfde.

Oke was weer een lange reactie, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Liefs Randy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883735 Quote

hoi hoi

Ik snap je gevoelens heel erg goed. Alleen iedereen wil toch zo snel mogelijk zwanger zijn???? Ik was bij de eerste ook in 1 keer zwanger en   nu zijn we ALWEER (voor ons is het dus lang) 6 maanden bezig. Ieder ervaart het op een andere manier. Zwanger worden is niet iets vanzelfsprekends daar zijn wij nu ook achter. We moeten elkaars gevoelens en uitspraken/gedachten gewoon respecteren en accepteren. Ik vind iedere maand die voorbij gaat ook vreselijk. natuurlijk zijn er mensen die jaaaaaaren bezig zijn en dat lijkt me vreselijk. Maar elke maand die niet raak is is vervelend zelfs de eerste maand is het jammer als het niet gelukt is.

succes meid! hopelijk zijn we allemaal snel zwanger

#2883742 Quote

ik ben het wel met je eens maar sommige weten niet waar ze het over hebben en die denken zwanger worden doe ik zo even maar dat is niet het lijkt dat sommige praten over iets dat je koopt in de winkel wat nieuw is en spannend

maar dat is niet zo het is een leven het mooiste in mijn leven waar ik niet zo over durf te praten na een maand want wie doe je er allemaal pijn mee
    je moet ook nooit aan iemand vragen wil jij geen kind want mischien wil ze wel maar lukt het niet

#2883744 Quote

Daar ben ik het zeker mee eens, wij worden gemiddeld 4 x in de week gevraagd naar onze kinderwens, dat vind ik rond uit onbeschoft.

Maar ik ben er wel mee bezig, en hoop snel zwanger te zijn….wat uiteraard niet wil zeggen dat ik het leuk vind om te lezen dat er zoveel meiden zijn met een miskraam of waar het al lang duurt, daar leef ik echt wel mee mee.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen