Ik vind ook dat 1 ieder zijn gevoelens hier moet kunnen neerzetten, en ook ik ben ooit begonnen met een eerste ronde, en weet dat ik het toen reuze spannend vond…
werkt mijn lichaam gelijk na 10 jaar de pil, hoe snel zal het gaan, zal ik me anders voelen als ik ongi moet worden, wat is dat gevoel wat je allemaal hebt, je hormoonhuishouding is toch op de hobbel als je "ontpilt"
en idd nu na een zwangerschap denk ik anders, ik weet dat het komt als het komt.
Het doet me door alles wat wij de laatste maanden hebben doorstaan, soms pijn dat mensen het over kwaaltjes hebben in de eerste paar rondes…. maar het kan me ook pijn doen als mensen snel zwanger zijn… soms kan ik niet eens blij zijn voor een ander…
egoistisch??? misschien wel… misschien ook niet…
Ligt het aan hun? NEE het ligt aan mijzelf, ik ben getekend voor het leven, zolang als ik leef, blijf ik een moeder van een kindje dat is overleden, gaat dat gevoel ooit weg? Nee ik sta daar de rest van mijn leven mee op en ga ermee naar bed.
Sorry als ik soms bot reageer op mensen die het over kwaaltjes hebben etc… ik heb ze zelf ook en hoop elke maand vurig dat ik zwanger ben.
Meiden we willen allemaal 1 ding, een gezonde zwangerschap, en een prachtig mooi kindje na 9 maanden, waar we voor kunnen zorgen, waar we de liefde aan kunnen geven die we in ons hebben.
We zijn allemaal gelijk, we hebben allemaal 1 wens, en of die nou na 1 maand of na 5 jaar uitkomt… we willen allemaal hetzelfde.
Oke was weer een lange reactie, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.
Liefs Randy