Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25373 1 Van De Oude Ploeg Trouw Dier Lijk Ik Wel

• Auteur

hoi lieve meiden hier van het forum,zoals sommige van jullie al weten die er pas zijn misschien niet ik ben jonge dame van 30 mijn mannetje 34 en wonen in brabant.zijn sinds vorig jaar juli gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken/worden.helaas heeft dit voor ons,en voor anderen van jullie nog niet mogen zijn,dit soms toch wel eens tot een verdrietige neerslachtige bui kan leiden,omdat je sommige al heel snel van het forum naar het zwangerschapsforum zien vertrekken.helaas bepaalt moeder natuur de zaakjes en zullen we daar niets aan kunnen veranderen dus houden we moed gaan vol goede moet ook wel eens na een   bui weer verder naar de volgende ronde en word het ook wel steeds spannender.ben zolang ik gestopt ben met me pil niet meer zo ongesteld geweest als voor ik de pil slikte maar sinds deze week is het weer eens echt raak hevig zoals ik hem herkende voor me pilstop hopelijk is dit een teken dat alles aan het veranderen is en de goede kant opgaat  ik wens iedereen heel veel succes met klussen en hopelijk krijgen we allemaal waar we zo naar verlangen al zal het bij de 1 wat sneller als bij de andere gaan meiden kop op!!!!!!!! enne we volgen elkaar weer   succes veel liefs  

#2883775 Quote

Er komt een dag….dan zijn we juli 2006 vergeten en dan gaan we genieten!!!!

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen