Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25375 Kwaal Kwaal Kwaal Kwaal Ff Zeuren Hoor Hihi

• Auteur

Hebben jullie ook wel eens dat je lekker wil zeuren????

Nou ik wel… en hier komt ie dan…. HAHAHAHA

1. ik heb hoofdpijn
    2. ben steeds super moe
    3. ben sago dat ik gelezen heb dat DA-test altijd een licht streepje geeft
    4. word gek van die onzekerheden (waarom gaan de dagen niet sneller)

Moet ik nog doorgaan????

Ik wil gewoon zwanger zijn van een gezond kindje,en wil over 9 maanden een mooi kindje vasthouden die ik kan knuffelen, kussen, verzorgen, liefde mag geven, en die bij me blijft.

Ik mis onze dochter elke seconde van de dag, ik wou dat zij nog bij ons was, wat kan het leven toch oneerlijk verdeeld zijn…. gatverdarrie….

Ik wil schreeuwen tegen diegene die me met zijn eikelige gedrag zei dat ik blij mocht zijn dat ik wist dat ik in iedergeval zwanger kan worden….

BLIJ?BLIJ?BLIJ?   wat nou blij…. oke ik kan zwanger worden, het kan innestelen, ik kan een magische 3 maanden grens voorbij komen, maar of ik ooit een zwangerschap kan uitdragen met een gezond kindje na afloop dat weet ik dus nog niet!!!!!

potverdorie zeg, met alleen het zwanger worden ben je er nog lang niet, die 9 maanden zijn zoooooooooooooooooo kostbaar, zoooooooo spannend, nee meiden ik ben pas gerust als ik na 9 maand een wolk van een baby in mijn armen houd.

Bedankt voor het lezen van mijn geklaag en frustratiets hahahaha

Liefs en dikke kus voor de moeite Randy

#2883748 Quote

Geen dank, graag gedaan! T zet me even weer met beide pootjes terug op aarde…

#2883749 Quote

Hoi

klaag maar lekker raak hoor!! Daar zijn we voor, kun je even je frustraties kwijt. Hopen dat je ondanks alles wel lekker positief door kunt blijven gaan en dat je snel zwanger bent .

groetjes sietske

#2883750 Quote

oh ja en heb vreetbuien hahahah

als ik niet zwanger ben dan groei ik in iedergeval wel hahahaha

heb 2 borden macaroni op met een schaal sla, een mergpijp (zo'n grote), een zak chips, en net nog 2 crackers met garnalen-salade hahahahaha

waar al die eetlust vandaan mag komen, is me een raadsel…

Liefs Randy

#2883752 Quote

ken het….zei al tegen mijn man, als die dikke buik geen zwangerschap is, dan ga ik denk ik maar weer aan de lijn….

#2883754 Quote

Dat is het fijnste aan mij……

ik mag nog niet super hard lijnen van mijn gyn. ik heb net een bevalling achter de rug, een na-curretage op placenta resten, en mijn HB was heel erg laag, en heb een hele tijd staaltabletten geslikt….

hihi ik eet lekker door, tot mijn buik gaat groeien van een zwangerschap en daarna zien we wel verder…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883765 Quote

Geeft nix hoor!!! Klaag maar lekker!!! Is helemaal niet erg!!

haha, en leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die soms goed kan snaaien!!!

groetjes…………….

#2883772 Quote

Hoi Randy,
    Ik begrijp dat je af en toe je frustraties kwijt moet meid.
    En dat kun je heb beste zo doen want dat helpt meestal.
    En ik snap wat je bedoelt met dat je zwanger kunt worden maar er dan nog niet bent.
    Mijn vriendin zegt ook je kan toch zwanger worden.
    Je hebt al een kindje.
    Maar ik heb al zo vaak verhalen gehoord van vrouwen die van de eerste zo zwanger waren en van de tweede niet.
    Ze snappen niet wat het met je doet.
    Ik hoop dat je alsnog positief test want het is je echt gegunt.
    Gr Liselotte

#2883818 Quote

He Randy!

Hoe gaat het??? Lekker he even luchten???
    Nog 1 dag!!!
    Ik duim voor je hoor!
    xie maantje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen