Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25380 Wie Heeft De Teststrips Van Matcare Gebruikt

• Auteur

Wie heeft wel eens de test strips van matcare gebruikt en wat is jullie ervaring hiermee? Ik ben namelijk erg benieuwd hierna omdat ik ze zelf gebruik.

Groetjes Cheetah

#2883794 Quote

Ik ben ervaringsdeskundige haha. 10 maanden gebruikt. ik bestelde ze bij sensitest.nl of matcare. die zijn t zelfde. ik heb ovutesten en zwtesten gebruikt. ik vind ze makkelijk in gebruik, duidelijk, en erg voordelig. en je kunt voor je nod al testen. Ik ben inmiddels bijna 16 wkn zwanger. matcare bedankt!! hihi.

xxx

#2883797 Quote

Gefeliciteerd!!!

Ik gebruik ze namelijk ook maar nu heb ik een test gedaan en na even zag een vaag 2de streepje maar ik kan mij niet herinneren dat ik dat eerder zo heb gezien. Ik dacht dat het streepje gewoon al voorgedrukt was. Wat denk jij ervan als deskundige hihi

#2883981 Quote

zo'n ovulatie test als je zo'n dipstick gebruikt gebruik je dan iedere dag dezelfde ofzo of moet je elke keer een nieuwe kopen want ik snap dat niet helemaal

Groetjes marina

#2883982 Quote

Heb ze ook heel lang gebruikt; goede ervaringen mee.
    Bij onduidelijkheden (wel/geen extra streep) meestal na een paar dagen opnieuw gekeken……..
    Succes!!!!!

#2883984 Quote

Hallo meiden
    Ik ga denk ik morgen weer testen.
    Sigri ik dacht dat ik had gelezen dat je positief getest had Gefeliciteerd!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen