Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25382 Help Hoort Dit Bij De Test Of Kan Ikzwanger Zijn

• Auteur

Hallo meiden!
    Ik heb een matcare teststrip gebruikt en ik had een licht streepje. Hoort dit bij de test, is het gewoon een voorbedrukt streepje of is het gewoon echt een vaag streepje? Helppp!!!!!

Groetjes Cheetah

#2883812 Quote

He Cheetah!!!

Ooohh wat spannend zeg!!!
    Ik heb laatst een gebruikt en er was echt helemaal niks te zien!!!!!!! Ook niet tegen het licht!!!!! Dus ik denk wel dat het idd een streepje is!!!!
    Morgen nog een keer????

xie maantje

#2883814 Quote

echt waar? Ja dit is ook idd wat ik mij herinerde ik heb nooit ook maar een tweede streep gezien maar ik ging twijfelen. Oh nu is het helamaal spannend!
    Bedankt voor je reactie!!!

#2883817 Quote

Geen dank meissie!!!
    Laat je het even weten???
    xie maantje

#2883876 Quote

probeer ook even een ander merk test!
    matcare is niet altijd even betrouwbaar. Kruidvat of clearblue doen het heel goed!

Ik zal voor je duimen!!!

Brinn

#2883983 Quote

Ja ik ga morgen nog een keer testen. wel spannend hoor!
    hoe gaat het met jullie?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884217 Quote

Wat doe je je zelf aan! Koop gewoon de digitale test van Clear Blue, die zegt gewoon zwanger of niet zwanger! Dan ben je zeker! Ze zijn héél betrouwbaar!

#2884539 Quote

ff een update
    ik ga morgen weer een test omdat de duivels nog steeds niet zijn langsgeweest ik ga nu wel een test van een ander merk doen om te kijken wat daar uit gaat komen

Groetjes Cheetah

#2884633 Quote

Heee Cheetah!!!

Alles goed?
    Ik had ook een lichte streep en ga morgen testen!!!
    Hou je me op de hoogte????
    xie maantje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen