Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25383 Help Wat Moet Ik Doen

• Auteur

Hoi,

ik ben een beetje in de war… wat is het geval?

3 dagen geleden had ik een beetje bloedverlies 2 dagen na mijn nod (ronde 2 direct na stoppen met de pil), maar het zette niet door. (heb op mijn nod nog getest maar die was negatief helaas)

ik lees hier regelmatig iets over teunisbloemoliecapsules en ben die nu gaan slikken, om de ongi op gang te helpen.

Maar nu heb ik helemaal geen ongi-klachten meer, heb maar een halve tampon met bloed gehad 3 dagen terug en nu gewoon helder slijm. Ook niet het gevoel dat de ongi eraan zit te komen dus ik twijfel nu: doorslikken die capsules want die ongi komt toch wel, of misschien dat het toch raak is ….?

Een heel verhaal maar wat ik eigenlijk wil weten: kunnen die capsules kwaad als ik in het meest gunstige geval wel zwanger blijk te zijn nu? Ik hoop nergens op, wil alleen alle eventuele risico's uitsluiten.

Liefs van een verwarde Muizeke

#2884070 Quote

Hoi muizeke,

kan je helaas niet helpen, heb er geen ervaring mee. Maar in ieder geval veel succes gewenst. Weet je inmiddels al meer? (ongi geworden of posi test?)

groetjes,
    Dion

#2884184 Quote

Hoi Dion,

Nou ik heb vrijdag nog getest: negatief, helaas. Ik denk dat mijn ronde 2 gewoon een heeeele lange ronde gaat worden helaas. Als dat zo zou zijn dan zit ik vandaag al op dag 38, baal er wel een beetje van eerlijk gezegd, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. We zijn nl direct na het stoppen met de pil (die ik zeker 9 jaar geslikt heb) begonnen aan ronde 1 en dus niet ontpilt of wat dan ook. Dus het kan wel dat mijn ongi nog niet helemaal goed loopt.

Liefs Muizeke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen