Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25385 Misselijk Steken Geen Migraine Zou Het Eindelijk Goedkomen

• Auteur

Dames, wat spannend, morgen is mijn NOD! ik ben de laatste maanden al flink voor de gek gehouden door mijn lichaam. Maar nu weet ik het helemaal niet meer!
    Als ik gegeten heb ben ik sinds 2 dagen misselijk met vlagen, ik heb af en toe steken in mijn buik en ik heb nog geen migraine gehad, Normaal gesproken heb ik vanaf 2 dagen voor mijn NOD dikke vette migraine, maar tot nu toe dus helemaal niets!
    ik durf niet te testen want ben nu al 16 keer zo teleurgesteld geweest,   .

Dames wat denken jullie ervan.

groetjes Saarj

#2883851 Quote

osn lichaam kan rare dingen met ons doen, hè!
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt om te testen: het zou zo gaaf zijn als je zwanger zou zijn, als het niet zo is, ben je ook klaar met hopen weer voor deze maand.. Pfff, het valt ook allemaal niet mee. Ik hoop zo dat je zwanger bent!

liefs, Kim

#2883853 Quote

Lieve Saar,

Je lichaam kan rare dingen met je doen. Ik heb ook wel eens zeker gedacht dat ik zwanger was en toen was het niet zo. Maar toen ik zwanger was van onze dochter had ik ook het gevoel en was het dus wel zo. Het blijft dus gissen. Ik snap dat je niet wil testen omdat je niet teleurgesteld wil worden maar als de rd komen ben je dat toch wel. En mocht je zwanger zijn dan weet je het tenminste.  Lastig he?  

Ik duim enorm hard voor je!

x
    Dile

#2883854 Quote

ik ook, ons geduld is dus ( bijna) helemaal op!!!!
    zondag morgen ga ik lekker met mijn mannetje testen. als de   zich nog niet gemeld hebben! misschien dat die vervelende HSG dan nog ergens   goed voor is geweest!

groetjes Saarj

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen