Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25386 Hcg Waarde Meten

• Auteur

Hallo dames,

Vraagje: zijn er testen waarmee je zelf je HCG waarde kan meten.
    Ik heb enkele weken geleden een miskraam gehad en ik zou graag willen weten of het HCG hormoon inmiddels uit mijn lichaam is.
    Soms heb ik nog het gevoel dat ik bepaalde symptomen heb van toen ik zwanger was, maar ik weet zeker dat dat niet meer kan.
    Hoe lang duurt het voordat HCG hormoon uit lichaam is? Ligt er natuurlijk aan hoe lang je zwanger bent geweest.

Weet iemand hier iets over?

Liefs,
    Winnie_77

#2884067 Quote

Hoi Winnie,

Heb zelf een mk gehad begin dec. na 7 wk. Gynaecoloog zei toen dat het best nog 3 a4 weken in je bloed kon zitten. Weet niet hoe het is als je langer zwanger bent geweest. Ik ben na 4 weken toen weer ongi geworden en heb daarna een test gedaan en die was negatief. Dus ik wist zeker dat het uit mijn bloed was, en zodra ie weer positief is, dat het dan ook een nieuwe zwangerschap is. Helaas is dit nog niet voorgekomen, maar wie weet binnenkort wel.
    Veel suc6 ermee.

groetjes.,
    Dion

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen