Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25388 Catfight Dames

• Auteur

Waar zijn jullie nou eigenlijk mee bezig.
    We zijn allemaal bezig een kindje te MAKEN, niet om zelf in een kind te VERANDEREN!

Niet te geloven hoe een stel hier elkaar het leven zuur probeert te maken.
    Ik moet zeggen dat ik wel snap dat zich mensen aangevallen voelen. En ook dat dat discussie uitlokt.
    Maar KOM OP ZEG!

Dit forum is hier niet voor bedoeld. Ruzie maken doe je thuis maar.
    Ik vind echt dat we hier niet aan kunnen beginnen. Iedereen heeft last van spanning en z'n hormonen, en dit draait uit op oeverloze gemene discussies.

Als je je stoort aan een topic, LEES HET DAN NIET.

Hulp voor elkaar, met respect, is hier de bedoeling.

Brinn (die zich zeker aan haar eigen woorden gaat houden, en niets meer weten wil van domme ruzies)

#2883877 Quote

Je haalt de woorden uit mijn mond Brinn!
      Relax meiden!

Succes met zwanger worden!
    xxx

#2883893 Quote
    quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2007 19:29:51'));

Je haalt de woorden uit mijn mond Brinn!
      Relax meiden!

Succes met zwanger worden!
    xxx

ik sluit me er bij aan   groetjes iris

#2883906 Quote

Ik heb het met grote verbazing gelezen…onvoorstelbaar en ik doe er zeer zeker niet aan mee!

Liefs Lientje

#2883921 Quote

Ook ik ben het helemaal met jullie eens,ondanks dat ik toch even een reactie heb gegeven. Dit is bedoeld voor iedereen en om elkaar te steunen.

Nou meiden allemaal heel veel succes en hopen dat we mekaar binnenkort kunnen gaan zien op het zwangerforum en dat we dan allemaal maar een mooie en goede zwangerschap krijgen. en natuurlijk een kindje dat gezond is.

veel liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen