Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25389 Zijn Er Meer Mensen Die Hun Eisprong Hebben Gehad En Niks Voelen Nog

• Auteur

hoi allemaal ik had gisteren mijn eisprong flink geklust  maar heb nog niks gevoelt me temperatuur is ook nog niet omhoog gegaan dus ik snap er weinig van heb alleen af en toe een opgeblazen gevoel en af en toe steken in me rug maar ja dat ben ik niet anders gewend want daar heb ik vaker last van

maar is er iemand hier die ook nog niks voelt terwijl die toch zun eisprong heeft gehad??

Groetjes marina

#2883888 Quote

Hoi!

Ik weet nooit wanneer en of ik een eisprong heb maar ben deze keer van mn cervix uitgegaan. En die was knap vroeg voor mijn doen, op dag 10 al terwijl dit normaal ongeveer dag 28 pas is.
    Dus wie weet korte cyclus. Heb mn ei dus niet voelen ploffen 😉

Groetjes mamaloe

#2883951 Quote

Hoi babygirl,

Niks niks niks hier. Ik voelde vroeger mij eisprong altijd heel duidelijk, en nu ik hem nodig heb helemaal niks. 🙂
    Ook geen cervixslijm. Dus dat maakt het extra moeilijk.
    Maak je vooral niet druk, misschien is je eisprong later, dat kan allemaal.
    Je weet het vaak niet.
      Een relaxte houding werkt het best, en zo hou je ook fijn de moed erin. Het is toch af en toe al lastig genoeg om de zenuwen in bedwang te houden.
    Er kunnen dus veel oorzaken zijn dat je niets voelt. De belangrijkste is dat er veel mensen zijn die nooit hun  ei voelen.

succes, en maak je niet druk,

Brinn

#2883966 Quote

heb vandaag me temperatuur opgemeten en het was 36,7 hij is dus met 3 graden gestegen en mijn eisprong was op 29 maart Maar kan iemand nog eens uitleggen hoe dat ook alweer ging dat als het omhoog ging moest en die temperatuur dan ook aan houden of gaat ie eerst nog weer  na beneden en als het raak is weer omhoog ofzo ???

Groetjes marina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen