heey meiden
Ik ben sinds maart 06 gestopt met de pil en werd de eerst 8 maand maar 1 keer ongi uit mezelf! Ik ben toen naar de HA geweesten werd doorgestuurd naar de gyn! Toen bleek dat ik pcos heb!
Ik kreeg toen provera om mijn ongi op te wekken en toen kon ik beginnen met clomid! Ik begon met 50mg!
De 2e ronde bleek ik zwanger maar 2 dagen na het testen begon ik te bloeden en bleek het een vroegtijdige miskraam was! Kreeg gelijk een echo en was niks meer te zien en kon gelijk door met 3e ronde clomid!
Heb de misraam 21 januari gehad en heb de 3e ronde echo's enz gehad! Toen heb ik op mijn nod dag ( 1maart) weer getest en de testen waren positief! 16 maart kon ik voor de eerste echo! en mijn gevoel werd waarheid, er zat niks! Ik mcht zo snel komen omdat ik na de miskraam ruim 43 dagen gebloed heb! heel vreemd!
Bleek dat ik nog steeds hcg in mijn bloed had van de miskraam! Best balen dus! Dus ik moest een paar keer bloedprikken en wachten tot de hcg uit mijn bloed was anders kon ik niet beginnnen met clomid!
Vorige week belde de gyn ik mocht weer beginnen met provera en dan weer beginnen met clomid 50mg! Ik reageer vrij goed op de clomid en dat scheelt dus wel! ben vorige week dinsdag begonnen met provera en morgen heb ik de laatste dag! Dan moeten we wachten wanneer ik ongi word en dan gaan we er weer flink tegenaan!
kus kus