Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25395 Heeft Klussen Op De Eisprong Dag Nu Wel Of Niet Zin

• Auteur

hoi meiden,

Even een vraagje…
    Het is me nog niet helemaal duidelijk of vrijen op de dag van de eisprong nu wel of  geen zin heeft. Ik heb namelijk op verschillende sites gelezen dat je dan al te laat bent en dat je het het best op de dag van te voren kan doen.

Ik heb vandaag mijn eisprong ( volgens het boekje… want ik voel ´m nooit) en we hebben het  afgelopen nacht  voor het laatst gedaan.
    Ook lees je vaak dat de kwaliteit van de zaadjes het beste is als je het niet iedere dag maar om de dag doet.

Iemand wijze raad?

Voel me soms zo onzeker… dan denk ik.. laten we er in hemelsnaam relaxed mee omgaan en het geen `moeten`maken. Aan de andere kant denk je dan weer: Nu is de kans en laten we er maar alles aan doen. Ik vind  het soms echt lastig om de sex leuk en spontaan te houden omdat er ( bij ons allebei) achter in het hoofd een stemmetje spookt die de dagen van m ´n cyclus bij houdt…
    Ben ik de enige of is  dit herkenbaar?

Fijn weekend allemaal!
    groetjes, Lieke

#2883963 Quote

Geen idee; wij hebben het de twee dagen voor mijn eisprong gedaan en niet op de dag zelf, en het lijkt erop dat het raak is. Dus misschien mogen jullie vandaag wel even 'pauze' nemen, hihi….. Groetjes, succes met wachten…..

#2883965 Quote

hey lieke tinke,

ik heb het zelfde hoor als jouw dat je denkt het moet  niet maar dat een stemmetje wel de cyclus dagen zit te tellen en dat het dan wel moet want anders is het niet raak en dan ben je er te druk mee bezig en dan wil het vaak niet

ik had 29 maart mijn eisprong en voelde ook niks ik heb een dag voor me eisprong het gedaan en op de eisprong en vandaag 31 maart me temeperatuur opgemeten en die zij 36,7 dus ik hoop zo dat het raak is

heb nu wel last van pijnlijke tepels maar dat zegt ook niet veel tegen woordig want dat had ik de vorige maand ook maar heb lang niet zoveel buikklachten zoals de vorige maand

heb jij al wel ergens last van lieke ???

Groetjes marina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen