Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25397 Testers Van Dit Weekend Hoe Is Het Ermee

• Auteur

Hai Meiden die dit weekend willen gaan testen… hoe is het ermee? Weten jullie al iets meer, hopelijk positiefs????
    Babypoppenmaakster, jij zou toch vandaag kijken?
    Tot snel……..

#2883972 Quote

Ik heb maandag de NOD… Dus nog ff geduld. En ik denk dat ik pas vrijdag ofzo ga testen, want ik heb af en toe een paar dagen "over tijd".
    De testen die ik had besteld zijn nog steeds niet binnen!! Stom gewoon! Al op 7 maart besteld… Baal er van! Straks kan ik er nog een gaan kopen…
    Allemaal veel succes van 't weekend… Enne, ik hoop op een hoop zwangeren voor december!! (en natuurlijk dat ik er zelf bij hoor… )

#2883978 Quote

dag meiden, ik heb vandaag mijn NOD, maar nog steeds geen RD te bekennen.
    morgen vroeg gaan we testen als ze er dan nog niet zijn, spannend.
    maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet durf, ben als zo vaak teleurgesteld. en nu ik nog niets weet, kan ik blijven hopen.
    ik laat jullie morgen iets weten.

Sigri en jij had een positieve test! super! gefeliciteerd, en geniet er van.

groetjes saarj

#2883979 Quote
    quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2007 13:42:47'));

dag meiden, ik heb vandaag mijn NOD, maar nog steeds geen RD te bekennen.
    morgen vroeg gaan we testen als ze er dan nog niet zijn, spannend.
    maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet durf, ben als zo vaak teleurgesteld. en nu ik nog niets weet, kan ik blijven hopen.
    ik laat jullie morgen iets weten.

Sigri en jij had een positieve test! super! gefeliciteerd, en geniet er van.

groetjes saarj

O, ik hoop het toch zo voor je!!!!!!! Laat die rode duvels alsjeblieft maanden wegblijven…. Maar kan me wel voorstellen dat je bijna niet durft; het lijkt mij bijna een onmogelijke opgave om al 15x te zijn teleurgesteld. Vreselijk. Maar ga wel morgen op het forum zoeken of je al wat meer weet…..
    Ja, mijn test was positief, ik begin er iets meer aan te wennen, zeker nu ik vandaag geen bloed heb gezien en geen buikpijn meer voel. Als dat zo nog is vlg week, dan durf ik pas echt blij te zijn natuurlijk.
    Groet, tot morgen!!!!!

#2883988 Quote

Hoi Meiden,

Sigri, wat lief dat je naar me vraagt, voel me super k °t en ben niet eens ongesteld!! Vanmorgen inderdaad getest en niet zwanger. Maar dus ook nog steeds niet ongesteld, ik weet dus eigenlijk nog steeds niets, want ik weet dat het te vroeg getest kan zijn. Mijn zwangere vriendin had ook pas na 6 weken een positieve test. Ik ben nu pas 3 dagen overtijd maar mijn cyclus is vrij regelmatig.

Na al mijn kwaaltjes van afgelopen week leek het me toch wel een positief teken. Maar vandeweek had ik ook twee dagen helemaal nergens last van, niet een keertje een beetje bleeh of last van mijn borsten gehad, dat maakte me weer heel erg aan het twijfelen..

Nu moet ik eerlijk zeggen dat de hele dag mijn borsten erg 'aanwezig' zijn, maar het kan ook komen doordat ik ongesteld moet worden denk ik dan.. Vanmorgen ook niet eerst op bed ontbeten en totaal niet meer misselijk geweest. Toch griepje gehad die niet heeft doorgezet? Sorry dat ik zo negatief klink maar ik durf er nog niet erg in te geloven dat ik zwanger ben…

Maar ik ben dinsdag jarig (alweer 37 dan) en als ik nog geen RD's heb gezien gaan we weer testen. Dan nog negatief en nog geen RD's dan doen we het zaterdag gewoon weer!!

Sigri, super gefeliciteerd, jij bent toch zwanger? Wie weet gebeurt er nog een klein wondertje en zien we lekaar terug bij de decembermama's, of ben je in november uitgerekend?
    Liefs Mylène

#2883996 Quote

Hoi Dames

Ik ben al 3 dagen overtijd, maar durf het niet aan om een test te doen. Ben denk ik al te vaak teleurgesteld. Ook omdat ik natuurlijk geen normale cyclus heb. Wel voelde ik me deze maand anders dan anders. Een maandag weet ik meer, want dan moet ik terug naar de gyn. Super spannend! Nou ik hoop dat jullie testen positief uitpakken.
    Succes!!!!!

Groetjes Patricia

ps. Toen ik zwanger was van mijn dochter, gaf de test het pas aan toen ik al 6wk zwanger was. Dus er is nog hoop!!! Ik zal voor jullie en mezelf duimen.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2883999 Quote

Hallo testpanel,

Bij mij zijn helaas de RD's in alle hevigheid losgebarsten, dus eindelijk duidelijkheid… Ik moet zeggen dat het me meevalt hoe ik reageerde, voelde me vanmorgen veel rotter door die onzekerheid.. Ben lekker een nieuwe babypop gaan opzetten en het kleien gaf al veel rust, dan ben ik alleen maar met kleien bezig en niet met het zwanger worden…

Klinkt vast raar voor sommigen, maar ik heb steeds het gevoel dat een voorjaarskindje meer bij ons past. Komt vast omdat mijn moeder een ram is (april) ik ook en mijn vriend een tweeling (letterlijk en figuurlijk, in mei jarig). De nichtjes van de broer en zus van mijn vriend zijn in april en mei jarig. Dus ga ik er maar voor het gemak van uit dat ik in april en mei rust heb en dan vanaf juni gaan we er weer tegenaan. Niet dat we niet zullen mikken in de volgende rtonde natuurlijk…

Ik voel me prima, mijn lijf heeft me wel vreselijk voor de gek gehouden, maar wie weet was het een staart van een griepje wat op mijn werk heerst…

Lieverds, veel succes voor degene die nog moeten wachten en natuurlijk tot ziens..
    Liefs Mylène

#2884004 Quote

Lieve Mylene, toch erg balen. Hoopte zo dat je lijf je niet voor de gek zou houden. Stomme rooie duvels ook! Wie weet een begin-van-het-jaar kindje voor jullie; of toch een voorjaarskindje? Hihi, wij kunnen er ook niets van….. wij willen zo graag een voorjaars- of vooral zomerkindje….. maar al mijn 3 kindjes zijn winterkindjes….. en de volgende dus ook, zelfs een om-en-nabij sinterklaaskindje…. hihi…….. nou, we zien het wel, vooral hoop ik dat alles goed gaat.
    Wens je veel geluk in de volgende rondes, hoor. En ik blijf hier wel eens rond neuzen om te kijken hoe het verder gaat…………..
    Groetjes, Sigri

#2884010 Quote

Lieve Sigri,

De 4e op komst, wat leuk zo'n groot gezin… Wij houden het er bij eentje omdat ik nu al bijna 37 ben. Dan zou ik op mijn 40e nog eens moeten gaan beginnen en dat zie ik toch niet helemaal zitten. Dan vind ik mezelf te oud. En ik moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind om er eentje te hebben zodat er nog wat tijd over blijft voor mijn poppen kleien..

Ben de hele avond bezig geweest met een neiuwe poppenhoofdje en het wordt echt een schatje. Dus toch nog een babietje op komst, hihi…

Heel veel succes met je 4e winterkindje, hihi past dat dus bij jullie…
    Liefs Mylène

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen