Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25398 De Eerste Stap

• Auteur

hallo allemaal
    leuk om te lezen al die ervaringen. nou voor mij gaat het avontuur beginnen.
    eind april ga ik trouwen en dan willen we kijken of we een gezinnetje kunnen beginnen.
    ik ben al ruim 15 jaar aan de pil en daarom ben ik nu al gestopt met de pil eerst een maandje pil vrij (en met condoom) voordat we het echt gaan proberen. ik weet dat het niet nodig is maar het is meer voor mijn eigen gevoel. (maar het neemt de pret wel een beetje weg hoor zoveel jaar condoom vrij maar ja even doorzetten hihihi)

succes allemaal
    en tot…..

#2883980 Quote

Leuk dat jullie avontuur gaat beginnen, hoor. Hoop maar dat jullie niet te lang hoeven te wachten. Tja, die condooms, het is effe niet anders, maar leuk, nou nee……………

#2883986 Quote

Hoi Happydays,

ja vervelend is dat met condoom, nadat ik ben gestopt met de pil hebben we het ook drie maanden met gedaan omdat ik apsoluut niet zwanger mocht raken omdat ik een injectie had gehad tegen rode hond.
    Nu is het eindelijk uitgewerkt en zijn we deze maand voor het eerst begonnen met echt klussen. Dan merk dat het echt fijner is al dat gedoe     met zo'n rubbertje, kijk er maar vast naar uit.
    Veel succes verder, ook   met je trouwerij.

Veel groetjes Loks

#2883997 Quote

hallo
    wij zijn ook sinds kort begonnen met de rubbertjes wil eerst een beetje weten wat mijn cyclus is heb namelijk ook zeker 10 jaar de pil geslikt en ja wat een gedoe zeg. nog een paar maandjes en dan weg die dingen en dan voor het eggie.

groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen