Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25399 Zwanger Na Mirena

• Auteur

Hallo! Gisteren heb ik mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen. Spannend vanaf nu! Ik vraag me  af, kan ik al zwanger worden ook al is mijn cyclus nog niet op gang gekomen? Heeft iemand ervaring met snel zwanger worden na verwijdering van Mirena?

Ik ben benieuwd!

#2884000 Quote

Hoi hoi!

In principe kun je gelijk zwanger worden na de mirena. Wel kan het zo zijn dat het een paar maand duurt voordat je cyclus weer normaal is (zoals bij mij).
    Dit vertelde mijn gyn. mij.
    Wat ik ook had dat was dat ik enorm (echt ENORM) ongesteld werd na 2 dagen.
    Zelfs super super plus lekte nog door hihi.
    Maar ook dat wordt na verloop van tijd weer normaal.

Succes met klussen!

Groetjes mamaloe

#2884006 Quote

Hoi,

Inderdaad kan je gelijk zwanger worden na verwijdering van de Mirena.
    Als je een spriraaltje draagt, dan gaat je normale cyclus eigenlijk gewoon door, en heb je ook een eisprong.
    Zelf heb ik vorig jaar augustus de Mirena laten verwijderen. Ook ik begon na twee dagen behoorlijk te vloeien.
    Wel mag ik me in de handen knijpen dat ik na twee maanden zwanger was.
    Inmiddels ben ik nu dus bijna 30 weken.
    Veel succes!

#2884039 Quote

Hallo,

Bij mij is mijn cyclus door de Mirena nooit ontregeld geweest. Heb altijd een  cyclus van 28 dagen gehad en dat is na verwijderen van de Mirena gewoon zo door gegaan. Dus je kan in principe meteen zwanger worden.

groetjes en suc6 ermee!
    Dion

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen