Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25401 Slecht Of Bijna Niet Klaar Komen

• Auteur

hoi dames een verlegen vraag .

ik heb in mijn  jeugd dingen mee gemaakt waar door ik mij zelf slecht heb ontplooit .

in het ontdekken van mijn eigen lichaam .

nu kan ik dat noch steeds niet .

is het nu    zo belangrijk dat je  versoenlijk klaar   moet komten om zwanger te raken !!!!!

of is half ook goed .

groetjes

#2884017 Quote

hoi iris,

vragen staat vij hoor.!!!
    ik ben zwanger geraakt toen ik ook niet klaar was gekomen.
    en meestal is het bij ons zo dat ik eerder klaar kom dan mijn man.
    misschien even blijven liggen helpt wel en verder maar gewoon weer afwachten.
    groetjes angela 17 weken zwanger

#2884019 Quote

Hoi Iris

Vragen staat altijd vrij, toch!
    Volgens mij hoef je niet speciaal klaar te komen hoor om zwanger te raken, Maar ik weet het niet helemaal zeker. Toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter bleef ik nadat mijn vriend was klaar gekomen wat langer liggen en deed ik mijn billen een beetje omhoog. Ja en nou doe ik dat gewoon weer, natuurlik

Groetjes Patricia

#2884021 Quote

bedank voor jullie reacties.

ik blijf   altijd een dik half uur liggen met een kussen onder mijn kont(je)hihihihi

en hij wacht altijd na dat hij is klaar gekomen met er uit trekken.een paar minutten tot hij gaat hangen  .

jezus zit hier met blossen op mijn wangen .

bedankt    groetjes iris

#2884097 Quote

hoihoi! Het belangrijkste (voor zwanger raken dan) is dat jouw vriend klaarkomt, zijn 'zwemmertjes' moeten immers hun werk gaan doen. Of je zelf klaarkomt maakt daar niet voor uit, maakt het natuurlijk nog leuker maar goed. Ik vraag me ook altijd af hoelang ik 'omhoog' moet blijven liggen erna, probeer dit een kwartier ofzo vol te houden, maar is niet altijd echt comfortabel zeg maar haha! Maar goed in de oude dagen wisten ze dit ook niet en lukte het ook, dus komt vast goed.
    succes meid!

#2884098 Quote

Ik heb begrepen dat het onzin is om met je billen in de lucht te hangen… Heb dit eigenlijk ook nog nooit gedaan… hahaha. Zou het echt helpen? Maar om even naar het topic terug te gaan…
    Bij mij loopt volgens mij ook alles meteen weg. Ik ga ook eigenlijk meteen naar het toilet, is dat erg?

(hihi beetje smerig praatje he?!)

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884100 Quote

Oeps, topic ging ergens anders over, haha!

Ik kan heel slecht klaarkomen, en het gebeurd dan ook vrij weinig. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet of moeilijker zwanger kunt worden, want dat heeft er helemaal niets mee te maken…

#2884104 Quote

een troost je betn niet de enige die nooit klaar komt
    Ik kom ook bijna nooit.
    En baal daar best wel van.
    het doet me goed om te lezen dat het daar niet aan licht dat het al een jaar duurd!

Liefs Bontrie

#2884116 Quote

hoi dames bedankt voor de geruststelling .

en ja het is het beste dat je minstens een kwartier blijft liggen want de zwemmers hebben + – 10 min nodig om op de plaats van bestemming tekomen.

groetjes iris 32j 11de 2de

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen