Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25404 Weer 2 Weken Overtijd En Nog Niks

• Auteur

he hallo ben ik weer , misschien ben ik een zeur, hahah , maar ben nu weer 2 weken overtijd, maar heb nog geen gevoel van ongi circa zwanger, ik durf ook geen test te doen , ben er zo min mogelijk mee bezig, ik weet nu niet wat ik moet doen, vorige maand was ik ook 2 weken overtijd, en toen kwam de ongi net als altijd op vrijdag avond precies 2 weken later, maar nu is dat niet zo is het normaal dat ik langer ben dan 2 weken overtijd,?

ben nu in ronde 5 , als ik nu ongi wordt, mijn laatste ongi was op vrijdag 16 februari en toen was ik ook precies 2 weken overtijd.

ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes suzette

#2884153 Quote

Hoi Suzette,
    Toevallig had ik hetzelfde vorige week. Was 12 dagen overtijd maar werd toen uiteindelijk toch ongi. Nog steeds vind ik het vreemd want ik ben het normaal eigenlijk wel regelmatig en nu ineens 12 dagen te laat.
    Maar in ieder geval hoop ik dat jij wel zwanger bent!!!!

#2884274 Quote

ja ik weet het niet, ik heb net een test gedaan en die was nega dus ik weet het echt niet dus , ik w8 nog ff af

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen