Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25406

• Auteur

he hallo ik heb een nieuwe discussie gemaakt, maar het onderwerp wil ik veranderen, hoe kan ik dat doen? zo niet dan stel ik hier me vraag .

misschien ben ik een zeur, hahah , maar ben nu weer 2 weken overtijd, maar heb nog geen gevoel van ongi circa zwanger, ik durf ook geen test te doen , ben er zo min mogelijk mee bezig, ik weet nu niet wat ik moet doen, vorige maand was ik ook 2 weken overtijd, en toen kwam de ongi net als altijd op vrijdag avond precies 2 weken later, maar nu is dat niet zo is het normaal dat ik langer ben dan 2 weken overtijd,?

ben nu in ronde 5 , als ik nu ongi wordt, mijn laatste ongi was op vrijdag 16 februari en toen was ik ook precies 2 weken overtijd.

ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes suzette.

#2884065 Quote

Hoi,

Je zegt dat je nu voor de 2e keer 2 weken over tijd bent? Was je voorheen wel constant met je cyclus?
    Als ik jou was zou ik gewoon gaan testen. Wat maakt het uit te weten wat er aan de hand is. Als je zwanger bent…jippie!!! (Of niet?!?)
    Als je niet zwanger bent, nou ja, dan maar verder afwachten. En na een week gewoon weer testen als je dan nog niet ongesteld bent.
    Misschien ben je nu ontpilt is je cyclus zoals die nu moet zijn.

In ieder geval, succes. En hou ons op de hoogte.

Liefs, Winnie.

#2884066 Quote

Hoi,
    ik heb maar een oplossing en dat is een test doen.
    je hebt niets te verliezen want nu weet je ook niet waar je aan toe bent.
    gr liselotte

#2884069 Quote

hoi hoi me cyclus weet ik nooit toen met de pil was ik gewoon optijd, en ook toen ik gestopt was met de pil , maar de laatse 2 keren niet, ik w8 nog ff want morgen kan ik pas een test gaan kopen, ik heb wel last van steken net boven me zij aan de rechterkant, maar dat zal wel iets anders zijn, welke test raden jullie aan ? want, ik haal de laatste keer bij de apotheker maar die was onduidelijk.

#2884077 Quote

Hoi,

Mijn cyclus werd na het verw. van mn spiraal steeds langer. Ik ben toen maar eens bij de HA langsgegaan want kocht me arm aan testen. Ik ga nu inmiddels uit van 40 dagen, is het dan eerder valt het mee, duurt het langer gooi ik er dan alsnog wel een testje tegen aan.
    Ik zou uitgaan van je laatste cyclus en ben je daar ook overheen dan maar gewoon ff testen. (of nu, voor je eigen gevoeel vaak beter ;-))

#2884079 Quote

als ik vanuit ga van me laatse cyclus dan ben ik 2 dagen overtijd, dan , maar ik kan nu niet testen want heb test in huis, dus dan wordt het moeilijk denk ik hahaha, maar thnx ik ga gewon van uit van me laaste cyclus en die duurde 40 dagen, thnx voor ja advies.

greetz suzette

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen