Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25408 Hallo Daar Ben Ik Weer

• Auteur

hallo meiden

hier ben ik weer lees wel veel mee maar typ niet veel ik wilde jullie even vertellen dat ik weer zwanger ben ik heb 21 feb een miskraam gehad en het is nu weer gelijk raak hoe ver ik ben weet ik niet precies maar ik vind het wel erg angstig maar voor mij gevoel zit het goed dus dat is het voornaamste   ik ga er toch maar weer proberen er van te genieten. hoop dat ik nu verder kom als negen weken hoop dat wij over negen maanden een hummeltje in onze armen hebben.
    jullie ook heel veel succes verder met klussen en voor de gene die zwanger zijn gefeliciteerd.

groetjes geluk 1

#2884087 Quote

Hé geluk1,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik kan me best voorstellen dat je je nog wat angstig voelt na je MK in februari.
    Wel fijn dat je snel weer zwanger bent geworden.
    Ik hoop dat je snel een kloppend hartje op de echo zult zien en dat je snel van je zwangerschap mag gaan genieten.
    Heb je al een afspraak bij de VK gemaakt?

Veel suc6 en geniet nog even van deze lekkere zomerse zondag…

Liefs,

Twinkel3

#2884088 Quote

hallo twinkel

wat leuk dat je zo snel reageerd bedankt en ja ik mag 23 april voor een echo in het ziekenhuis en 26 april heb ik een afspraak bij de vk dat   duurd voor mij gevoel nog erg lang maar ik heb gezegd dat ik tot 8 weken wil wachten met een echo dat ik zeker een hartje kan zien en horen anders word ik zo onzeker als je dat niet ziet dan denk je dat het weer fout is dus dan wacht ik liever iets langer. hoe is het met jou verder?

geniet ook je ook zo lekker van het mooie weer?

groetjes geluk 1

#2884090 Quote

Hallo geluk 1,

Ja, het is echt prachtig weer vandaag he.
    Ik heb zonet al even een terrasje gepakt met een vriendin.
    Wel slim van je dat je nog even wacht met een echo.
    Als je nl. bij 7 weken nog geen hartje ziet kloppen hoeft dit nl. nog helemaal geen slecht nieuws te zijn, maar kan het ook nog gewoon te vroeg zijn. En je bent dan wel superonzeker.

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad (MK in december, direct hierna weer zwanger en nu 11 wkn. + een aantal dagen zwanger). Ook zij heeft gewacht met een echo totdat ze zeker een hartje zou moeten zien kloppen, en ja… gelukkig was nu alles goed.
    Ik hoop voor je dat het bij jou ook goed zal gaan.

Zelf ben ik net de derde ronde ingegaan, dus we zijn nog niet zo heel lang bezig.
    Tuurlijk hopen we dat we snel zwanger zullen zijn, maar ja … dat bepaalt de natuur voor ons. We zullen wel zien.
    Ondertussen genieten we nog volop van het mooie weer en van elkaar (hihi ) en hopen dat hier een mooi wondertje uit zal ontstaan.

Veel liefs,

Twinkel3
    (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje – NOD 24 april)

#2884092 Quote

Hey meid,
    Nogmaals heel hard gefeliciteerd.
    Ik ben echt zo blij voor je. Ik had al gereageerd in het forum zwanger worden na een miskraam.
    Ik wens je echt 9 superfantastische maanden toe.
    En twinkel, ik heb mijn NOD rond dezelfde tijd als jou. Dat denk ik tenminste, want ik heb ook net een mk gehad. Dus ik weet niet goed hoeveel erbij te tellen. Ook wij zijn weer druk aan het klussen geslagen! Ik hoop dat het voor ons allebei lukt. Hou ons op de hoogte, en ook voor geluk: ik zal je volgen, omdat ik ook snel terug zwanger hoop te zijn, dus ik leef met je mee.

heel veel knuffels, sita

#2884095 Quote

hallo mamasite en twinkel

bedankt voor jullie lieve reacties en ik hoop zeker dat wij hier van kunnen gaan genieten maar dat zal nog even duren denk ik want je bent toch onzeker geworden maar probeer het wel jullie veel plezier met klussen en doe je best dat we deze maand van jullie ook te horen krijgen dat het raak is succes meiden.

liefs geluk 1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884122 Quote

Hoi geluk,
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    hoop dat het deze keer goed gaat.
    het zonnetje schijnt voor jou extra hard vandaag.
    gr liselotte

#2884132 Quote

hoi gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

en geniet er van .

groetjes iris

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen