Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25411 Voor Cindy01 Larissamaantje Cheetahloksmarientje81

• Auteur

lieve alle 6,

Volgens de NOD lijst is het een spannende dag vandaag voor jullie.
    Hopelijk blijven de rode duivels weg en horen we binnenkort goed nieuws hier,

fijne dag verder, groetjes, Lieke

#2884108 Quote

Hallo!!
    ik heb al getest maar ik krijg steeds vage streepjes dus ik zit nog steeds in spanning. Ik hoop dat de rd wegblijven maar ik denk steeds dat ze er nog aankomen
    Maaar zolang ze er nog niet zijn blijft de spanning

Hoe is het met de rest van de meiden?

Groetjes Cheetah

#2884124 Quote

Hey,

Bij mij waren de rd er woensdag al, 5 dagen te vroeg!
    Dus op naar de volgende ronde.

groetjes Larissa

#2884156 Quote

hallo allemaal,

Heb nog geen test durven doen,volgens de kalender heb ik vandaag mijn nod , er is gelukkig nog niets,maar vorige maand had ik 4 mrt de duveltjes op bezoek,dus ik wacht nog even af.
    Laat wel iets weten.
    Iedereen heel veel succes,groetjes cindy

#2884158 Quote

He lieve meiden!!!

Ik heb vanochtend getest en een licht streepje!!!! De 2e test die ik deed (omdatik dacht dat ie mislukt was en ik het zeker wilde weten) was negatief!!!

Heb CB test gehaald vandaag en morgenochtedn toch nog maar een keer!!!
    Als ik durf!!!

Heb rugpijn en nog steeds geen ongi!!!

Succes meiden
    xxxx

#2884170 Quote

Toch nog ongi geworden vanavond…. Tenminste daar ga ik vanuit. Best wel raar, meteen een perfecte cyclus na het stoppen met de pil, toch? Precies 28 dagen na het begin van mijn laatste ongi. (na het stoppen met de pil) Wel fijn, weet ik nu tenminste dat alles het ook doet, haha!!

Op naar ronde 2….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884188 Quote

He meiden!

Toch een CB test er tegenaan gedaan en wederom een licht streepje…
    Ik wacht tot donderdag en doe er dan nog 1. Misschien dan duidelijker????
    Nog geen duivels te zien!!!
    succes nog meiden!
    xie maantje

#2884192 Quote

Hey Maantje,

Spannend joh! Ik help het je hopen dat het raak is!!!

Hoe is het tot nu toe verder met alle anderen??

Mijn ongi heeft nu definitief doorgezet… Op zich geeft dat wel duidelijkheid, maar het doet zo verrekte zeer joh… Was vergeten dat het zo'n pijn deed zonder de pil. Mijn moeder vertelde dat dit toch echt de reden was dat ik aan de pil ging toendertijd. Maar goed, nu weet ik van voren amper dat ik van achter ook leef…. AU!!!

Ik heb die datumcalculator op babybrabbel gedaan, leuk! Wat ik wel een beetje lastig vind is dat als ik nu deze maand zwanger zou worden, ik op mijn vaders 2e sterfdag ben uitgerekend… Daar heb ik toch wel een beetje gemengde gevoelens over.

Liefs,
    Marientje

#2884194 Quote
    quote: marientje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 10:53:49'));

Hey Maantje,

Spannend joh! Ik help het je hopen dat het raak is!!!

Hoe is het tot nu toe verder met alle anderen??

Mijn ongi heeft nu definitief doorgezet… Op zich geeft dat wel duidelijkheid, maar het doet zo verrekte zeer joh… Was vergeten dat het zo'n pijn deed zonder de pil. Mijn moeder vertelde dat dit toch echt de reden was dat ik aan de pil ging toendertijd. Maar goed, nu weet ik van voren amper dat ik van achter ook leef…. AU!!!

Ik heb die datumcalculator op babybrabbel gedaan, leuk! Wat ik wel een beetje lastig vind is dat als ik nu deze maand zwanger zou worden, ik op mijn vaders 2e sterfdag ben uitgerekend… Daar heb ik toch wel een beetje gemengde gevoelens over.

Liefs,
    Marientje

Ha Marientje,
    O, ja, wat kan je ongi pijn doen, zonder pil. Vreselijk. Hier nog zo eentje die met pil redelijk normaal ongi was en zonder pil heel veel bloed en heel veel pijn (ook ovulatiepijn); om die redenen wel eens aan endometriose gedacht trouwens.
    En ja, de datum….. snap je dubbele gevoel. Een kennis van mij is haar echtgenoot verloren en 2 jaar na zijn overlijden is zij oma geworden op de sterfdag dus. Eerst vond ze het ook een beetje een raar idee, maar achteraf vond ze het een 'prachtig kado'……..
    Hoop dat je snel zwanger zult worden.
    Groet, Sigri

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen