Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25413 Nod Rond 7 Maart Wie Nog Meer

• Auteur

Pffffffffffffffffffffff, ook deze ronde word ik gek van het wachten.
    De dagen gaan op het laatst moment heeeeeel langzaam. Ik heb wel een drukke week voor de boeg, dus hoop op deze manier mijn tijd te verslinden.

Wie nog meer rond deze tijd????
    Liefs Mofa

#2884133 Quote

Hoi!

Mag hopen dat 't april moet zijn .
    Op 8 april zit ik op dag 28 dus dan begint het zenuwslopen hier. Ben de ene keer na 30 dagen ongi en dan weer na dik 40 maar goed, we zien wel. Mn cervixslijm was erg vroeg deze keer en heb hier ook pillen voor om de boel weer op regelmaat te krijgen.
    Dus ik w8 rustig (nou ja rustig…) met je mee.

Groetjes mamaloe

#2884273 Quote

Spannende tijden zijn weer aangebroken!!!!!!!!!
    Als het goed is, is 9 april mijn NOD. Moet ik me maar goed concentreren op het zoeken van de paaseieren in plaats van de rode duivels!!!

Suc6 ermee en ik hoop voor ons beiden op goed nieuws (en natuurlijk voor alle andere meiden met een kinderwens!).

#2884276 Quote

Hallo ik doe mee!!

7 April heb ik ook mijn NOD .
    Ik word gek van het wachten.
    Al een paar dagen kijk op een ander website wat de verschillende zwangerschapssymptomen zijn, uitsluitsel krijg ik met een hopelijk positieve test en geen .
    Hebben jullie al verdachte symptomen?

Groetjes en ik hoop voor ons allen een dikke vette positieve test van het weekend!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen