Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25414 Wie Heeft Hier Ooit Van Gehoordmeegemaakt

• Auteur

hey lieve meiden, ik ben nu al inmiddels al meer dan twee weken overtijd.. voor het laatst vrijdag getest..helaas weer negatier(verschillende testen gebruikt inmiddels) . mijn cyclus was erg standvastig op 27 dagen..en ontpillen kan het ook niet meer zijn.ik heb besloten deze week af te wachten en dan naar de huisarts te gaan want heb ook helemaal geen enkele tekens van de duivels. heb alleen last van rommelende darmen, en ljikt wel of ik af en toe een vreemd gevoel heb on mn buik(baarmoeder??)
    wie o wie herkent dit of heeft het meegemaakt dat je dan alsnog zwanger kunt zijn..alvast bedankt xxx irem

#2884144 Quote

hoi

Ik had een paar dagen voor nod ook ongikrampen en omdat ik bijna zelker wist dat ik zwanger was baalde ik,maar ik was dus wel gewoon zwanger heb dezelfde dag nog een test gedaan en jahoor wel nog licht streepje en paar dagen later dikker streepjes,dus het kan allemaal heb nu ook wel eens buikpijn kom omdat je darmen en buik wat gaan groeien.succes ermee zal voor je duimen gr wendy 5wk

#2884145 Quote

Hoi Irem

Toen ik zwanger was van mij eerste (dochter), waren de testen ook negetief. Waarom dat was weet ik niet. Toen de test uiteindelijk positief was was ik al 6wk zwanger. Dus ik hoop voor je dat het voor jou ook goed uitpakt. Sterkte en succes. Laat je het wel ff weten.
    Groetjes Patricia

#2884183 Quote

dank jullie wel voor de lieve reacties!
    nu dag 16, nog steeds niks te bekennen..spannend en vervelend tegelijk!
    liefs irem

#2884209 Quote

hallo, ik heb ongeveer net hetzelfde

ben al sinds 7 maand gestopt met de pil en na 1 cyclus heb ik steeds een cyclus van 28 dagen gehad

nu ineens ben ik al 19 dagen overtijd en nog steeds geen rode duivels te zien
    toen ik 2 weken overtijd was en ik al 4 testen had verprutst ben ik naar de dokter geweest. Die heet bloed geprikt en dit was volledig negatief
    ze zei dat als ik binnen 10 dagen nog niet ongesteld was ik moest terugkomen

Nu 5 dagen na het bloedprikken deed ik een test en er is een duidelijke lijn te zien, ga nog niet juichen want ze is nog niet zo vol of de teststreep maar duidelijk is ze wel ,zelf in het donker

dus ook al is het moeilijk om af te wachten, wanhoop nog niet

hoou me op de hoogte, ik zal dit ook doen

#2884344 Quote

oh juiliecevol, wat spannend joh, het kan dus wel?!
    nou elke dag word spannender! waneer ga je nu weer een test doen? kijken of het streepje al duidelijker is?
    ik zit nu op dag 17 , oh wat spannend!! xxirem

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884345 Quote

Hai Irem,

Hoe gaat het met je?? Hou je het nog een beetje vol??
    Nou, bij mij zijn de duiveltjes gekomen na 21 dagen wachten. En nog wel op mijn verjaardag .

Ik hoop dat jij binnenkort wat positiever nieuws zal hebben.

We gaan gewoon weer vol moed de volgende ronde in. Ik heb ook geen idee hoe ik nu m'n cyclus moet berekenen. Ach, ik ga er gewoon ook niet meer zo bezig mee zijn. Wie weet kan ik dan begin 2008 een hummeltje in m'n armen houden. PFF 2008, dat klinkt echt zooooo ver weg.

Nou, ik duim voor je!!!!!

XXX Mylene

#2884352 Quote

hey mylene 81 , hahaha ik moet nu echt kijken op welke mylene ik reageer hahahaha
    hoe kienen jullie het zo uit

jeetje wat kl*te zeg dat de duivels toch gekomen zijn, dit probleem krijg ik straks ook mocht ik ongesteld worden, dat ik dus niet meer weet hoe mn cyclus is, die was zo standaard 27 dagen.
    ben nu dus 17 dagen overtijd, nog steeds geen klacten(op een beetje oprekkend gevoel in mijn baarmoeder na, maar geen ongi pijnen!)

ja klinkt ver heh 2008, maar een klein positief dingetje.. je kan er nu weer vol voor gaan! klink misschien raar , maar je hebt denk ik net zo iets als ik nu heb gehad ; of nu ongesteld of zwanger!!(hahaha was t maar zo simpel heh)

meid 2008 word jouw jaar, let maar op! dan mag jij trots met je buikje pronken, laat de moed niet zakken oke!!
    neem vavavond een flinke borrel, om te vieren dat je fabriekje weer vollop in werking is hahaha
    liefs en xx irem

#2884373 Quote

Hoi Mylène, hier Mylène hihi

Wat leuk en vreemd om mijn naam te zien staan terwijl ik van niets wist. Leuk om eindelijk een naamgenoot te treffen.

Ik ben dus Mylène de babypoppenmaakster. vandaag 37 geworden (wanneer was jouw verjaardag, ook net geweest?) nu al 6 maanden bezig om zwanger te raken (sinds twee maanden wat intensiever) en nu 6 dagen overtijd en nog negatief getest vandaag. Geen RD's te bekennen.

Irem, hoe is het met jou? Al gek van dat wachten? Ik ben nog nooit overtijd geweest, altijd stipte cyclus gehad. Dus na het verliezen van een beetje bloed dacht ik echt ongi te worden, maar nu niets, helemaal niets meer…

Ach, we wachten gewoon nog maar even af toch? Dat is je nieuwe hobby als je zwanger wilt worden heb ik ontdekt.

Succes meiden en leuk om een Mylène (met of zonder streepje?) te leren kennen.
    Liefs Mylène (babypoppenmaakster) x

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen