He meiden,
Ik sluit me graag even aan bij het onzekerheidsclubje. Ik ben nu 6 dagen overtijd en het zaterdag test gedaan (negatief) Vlak erna dacht ik dat ik ongi werd, maar dat ging weer weg en daarna amper nog wat verloren. Nu vandaag nogmaals getest (ben jarig zou leuk kado zijn ) maar helaas weer negatief… Nu weet ik dus nog niets, wat een gedoe he? Net als je denkt weer duidelijkheid te hebben omdat je ongi bent krijg je vlak erna weer die vreselijke onzekergheid. Om gek van et worden!
Ik had vorige week veel kwaaltjes maar dat nam aan het eind van de week weer af. Dus was ik ook niet verbaasd dat de test nega was en ik daarna dacht ongi te worden. Nu voel ik me verder prima, nergens last van. Maar ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad.
Mijn cyclus was zo steeds tussen de 23 en 25 dagen, maar nu ben ik al aan de 30e dag. Voor mij dus mega uitzondering en ik voel ook niets wat erop zou kunnen wijzen dat ik toch ongi ga worden.
Ik lees hier ook vaak verhalen over dit verschijnsel en dat gaat of de ongi kant of de zwanger kant op… Dus durf ik nog nergens op te hopen, maar na een ahlf jaar zou het toch wel heel leuk zijn om ervan te kunnen gaan genieten,
So ladies, ik duim heeeeel hard voor jullie dat jullie decembermama's worden. En natuurlijk duim ik ook een beetje voor mezelf, al mag het niet anders valt het weer zo tegen..
Liefs Mylène