Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25418 Eindelijk Door Naar De Volgende Ronde

• Auteur

Hehe, na 9 weken is eindelijk m’n menstruatie doorgezet! Begon vorige week met bruinverlies, totdat zaterdag en zonder steeds meer helderbloed te zien wat. Vanaf vanmorgen is het heftiger geworden. Ik heb dus geen idee wanneer mijn NOD is! Maar ga eerst maar uit van 35 dagen, omdat ik dat al wel 2 keer achterelkaar heb gehad. Dus ik blijf positief en hoop dat het deze keer weer een normale cyclus wordt! Ik ga binnenkort ook beginnen bij een Meridiaan Therapeut, die goede resultaten heeft gehaald bij vrouwen met een onregelmatige/lange cyclus en vruchtbaarheidsproblemen. Ik grijp alles aan! Blijf ook netjes mijn teunisbloem, monnikspeper en eenhoornwortel slikken!!

Met een beetje geluk heb ik dus mijn NOD op 7 mei (35 dagen)……hoop stiekum wel op een cyclus van 28 dagen! Heb ik nu toch wel een keer verdiend! Haha!

Veel succes allemaal en de nieuwe zwangere: Gefeliciteerd & Geniet Ervan!!

Liefs Imme

#2884200 Quote

Ik ga voor een 28 dagen cyclus duimen, heb je inderdaad wel verdiend zo te lezen!!

#2884205 Quote

Hoi Imme,

Dus jij hebt ook al van die piep cyclussen. Ik had aldoor mooi 28 dagen en ineens tot 2 keer toe 39 dagen, balen!!! Goed om te horen dat er meer zijn…ook al is het niet fijn! Dat gene wat je slikt, waar haal je dat?

Laat je even horen hoe die therapeut je bevalt? Veel succes!

Liefs Lientje

#2884224 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Alleen is mijn menstruatie weer gestopt! Er gebeurd helemaal niets meer…. Vind dit erg raar hoor! Wel hou ik pijn in mijn buik. Snap er werkelijk niets meer van……

Lientje, die pillen haal ik bij de Gezondheids Winkel, net zoiets als De Tuinen. En als de therapie werkt, dan laat ik het zeker weten. Zullen wel meer meiden baat bij hebben dan! Vervelend dat je nu ook langere cyclussen hebt, je vraagt je af waarom ineens he? Erg frustrerend! Hoop voor je dat je snel weer op die 28 dagen zit en anders dat je snel zwanger bent natuurlijk!!

Imme xx

#2884258 Quote

Hoi Imme

Balen is dat he? Ik heb nu ook zoiets, een week terug een halve tampon bloed verloren, dus ik dacht…op naar ronde 3. Maar het zette niet door en nu nog steeds niet, ik voel he-le-maal niks, geen kwaaltjes en geen ongi-verschijnselen (zoals knallende hoofdpijn in mijn geval). Heb al 2 keer getest maar telkens negatief.

Maar ik gun jou ook een cyclus van 28 dagen, mijn eerste cyclus was 36 dagen, en inmiddels zit ik op 38 maar geen ongi in zicht en die voelde ik met de pil altijd precies aankomen…. ik denk dat ik te weinig geduld heb!

Liefs Muizeke

#2884259 Quote

Hoi Muzieke,

Ja vervelend he? Waarom kan het niet gewoon simpel: zwanger of anders gewoon normaal ongesteld! Zo moeilijk is dat toch niet haha! Nou, laten we hopen dat snel allemaal goed komt! kan het niet zo zijn dat je te vroeg getest hebt??

kus Imme

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2884341 Quote

He meiden,

Ik sluit me graag even aan bij het onzekerheidsclubje. Ik ben nu 6 dagen overtijd en het zaterdag test gedaan (negatief) Vlak erna dacht ik dat ik ongi werd, maar dat ging weer weg en daarna amper nog wat verloren. Nu vandaag nogmaals getest (ben jarig zou leuk kado zijn ) maar helaas weer negatief… Nu weet ik dus nog niets, wat een gedoe he? Net als je denkt weer duidelijkheid te hebben omdat je ongi bent krijg je vlak erna weer die vreselijke onzekergheid. Om gek van et worden!

Ik had vorige week veel kwaaltjes maar dat nam aan het eind van de week weer af. Dus was ik ook niet verbaasd dat de test nega was en ik daarna dacht ongi te worden. Nu voel ik me verder prima, nergens last van. Maar ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad.

Mijn cyclus was zo steeds tussen de 23 en 25 dagen, maar nu ben ik al aan de 30e dag. Voor mij dus mega uitzondering en ik voel ook niets wat erop zou kunnen wijzen dat ik toch ongi ga worden.

Ik lees hier ook vaak verhalen over dit verschijnsel en dat gaat of de ongi kant of de zwanger kant op… Dus durf ik nog nergens op te hopen, maar na een ahlf jaar zou het toch wel heel leuk zijn om ervan te kunnen gaan genieten,

So ladies, ik duim heeeeel hard voor jullie dat jullie decembermama's worden. En natuurlijk duim ik ook een beetje voor mezelf, al mag het niet anders valt het weer zo tegen..

Liefs Mylène

#2884342 Quote

Ha imme en mylene,

Ik weet niet of ik te vroeg getest heb, ik moet zeggen dat ik in de eerste ronde meer 'kwaaltjes' had dan nu… Het is net wat je zegt mylene, of ongi of zwanger maar ik voel nu zo echt helemaal niks, heb het idee dat het nog heeeel lang gaat duren voordat ik ongi wordt, dus ik hoop voor ons allemaal op een normale cyclus of een positieve test. Ik loop inmiddels wel al 2 weken met maandverband in mn onderbroek, ik hou er niet van om ineens op mn werk door de ongi overvallen te worden hihi, het is wat.

Ik duim voor ons allemaal dat er snel iets gebeurt!

Liefs Muizeke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen